Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me? » 38

Im the sister of Rom3o, and Yu is my... what the hell is he from me?

4 aug 2009 - 15:38

1024

0

178



38

...

Speciaal een special omdat Aylin speciaal om een special bleef zeuren omdat ze iets specials wilde met Shin! XD


[ SHIN POV ]
Ik lig op mijn zei naar Aylin te kijken, ze draait zich om en kijkt mij grijnzend aan.
Aylin: Mwh, je broek zit een beetje strak. Heb je een probleempje?
“Kom mee!”¯ Ik trek haar mee naar de auto en duw haar erin.
Ik rij de snelweg op, en Aylin kijkt mij weird aan. Aylin: Wat ben jij van plan? “Jou neuken?”¯
Aylin: Serieus? “Ik was serieus, ik kijkt met de Tomtom waar het dichtstbijzijnde tankstation is. Owh, maar 5minuten Hiervandaan!”¯ Aylin zucht, en kijkt voor zich uit. Aylin: Nooit gedacht dat jij, de rustige drummer, zoveel van seks houd... Maar dat is zegt natuurlijk niet of je er ook goed in bent. Maarja, ik zal er zeker naast zitten want ik heb het nog nooit gedaan.
“Echt…? Ben je nog m-maagd?”¯ o_0
Aylin: Ja, jij ook? “Ne-nee, ik heb alleen nog nooit iemand ontmaagd!?”¯ Aylin: Big deal uh? Mij maakt het niet zoveel uit, ik wil dat mijn eerste keer speciaal is, en jij maakt hem al speciaal omdat jij mijn droomboy bent. Dus wat kan er dan nog fout gaan? “Kweet niet.”¯
Aylin: Je durft nou niet meer eh? “Jawel!”¯ Ik rij extra snel naar het tankstation en we zijn er.
Ik ren naar het tankstation en kom binnen. Gelukkig ben ik niet vergeten een zonnebril op te doen.
Man: Waar kan ik u mee helpen… “Een pakje condooms?”¯ Mam: Welke maat, met glijmiddel, zonder maar met ribbels. “Maatje M-L en van beide?”¯ De man kijkt mij lachend aan. Man: Feetstje? “Zoiets ja....”¯ Ik reken vriendelijk af en ren weer naar de auto…
Ik gooi de pakjes condooms op de achterbank en trek Aylin ook mee naar de achterbank.
Ik begin haat overal te kussen, en zij mij.
NOU KOMT ER EEN SEXCENE, EN IK HEB ER NOG NOOIT EEN GESCHREVEN, DUS DEZE IS VAST HEEL SLECHT, MAAR NA DE RODE TEKST KUN JE VERDER LEZEN!






























[ AYLIN POV ]
Shin trekt mij op de achterbank en we zoenen en strelen elkaar overal. Shin kust zo goed en is zo lief voor me. We hebben nog nauwelijks een uur verkering en hier lig ik dan. Onder Shin, die mij kust en streelt omdat wij echt van elkaar houden en dit moment willen delen.
Ik kijk Shin aan en geef een klein teken dat hij verder mag gaan, doordat ik met mijn tanden aan zijn boxer rand trek die nu boven zijn broek uitkomt. Hij kreunt en trekt mijn shirt uit. En hij masseert mijn borsten… Ik laat een kreuntje ontsnappen en ik kleed hem tot op zijn boxer uit.
Hij trekt mijn BH uit en kust mijn borsten weer. We gaan overeind zitten en trekken elkaar boxer uit.
Ik kijk even naar kleine Shin, die eigenlijk helemaal niet zo klein is. Shin kijkt mij grijnzend aan en pakt de condooms… Wow hij heeft nog aan verschillende soorten gedacht. “Sow, mijn kleine geile vriend heeft aan meerder soorten gedacht?”¯ Shin: Kies nou! Ik wil je!
Ik pak het pakje met de condooms met glijmiddel (Dat schijnt de eerste keer echt fijner en makkelijker te zijn, kregen wij met voorlichting op school >< Maar ik ga nu weer weg met mijn gedachte uit deze seksscène waar Aylin op wacht.) Shin gooit de andere twee op de stoelen voor ons. En ik doe hem bij Shin om, maar het lukt me niet zo goed. Shin pakt mijn handen vast en helpt mij. Hij kijkt mij lachend aan… “Sorry, dit is pas mijn eerst keer…”¯ Shin: I don’t give a shit about it, al i want is you!
Shin en ik beginnen weer te kussen en Shin tikt met zijn tong op mijn lippen en we beginnen een tonggevecht. Ik voel dat Shin zijn handen op mijn schouders legt en mij, al zoenend, achterover duwt.
Shin gaat bovenop mij liggen en kijkt mij strak aan. Ik voel dat zijn onderlijf omhoog gaat en Shin geeft een kleine glimlach en dan komt hij in me… ( Owh god >< ) Shin stoot in een keer heel diep in mij, en dan vliegt er een pijnscheut door mijn buik heen. Ik trek aan de bedkleding van de auto en ik bijt op mijn lip om niet te gillen. Shin kijkt me rustig aan en stoot gewoon door. Shin: Maak je geen zorgen, je lichaam moet eraan wennen, en verzetten doet nog meer pijn…
Ik knik en geef Shin een kusje op zijn voorhoofd en hij stoot verder. Hij komt uit me en ik begin hem af te trekken. Shin: STOP! “Doe ik het niet goed…?”¯ vraag ik bang. Shin: Nee… ik wil jou ook verwennen!? Shin trekt mij op zijn schoot en dan laat hij mij zachtjes zakken en hij komt weer in me. Ik zit op zijn schoot en hij stoot gewoon door. Shin: Ik wil je aan kunnen kijken dan kunnen we ons intieme moment delen. Shin stoot door, en de pijn zet eindelijk om in een heerlijk gevoel.
“SNELLER!”¯ Shin gaat iets trager, en net op het moment dat ik weer wil vragen of hij sneller gaat, zie ik zweet op zijn voorhoofd, en dan stoot hij sneller. Hij blijft stoten en ik kom klaar. Ik voel een heerlijk gevoel door mijn lichaam stromen. Mijn onderbuik begint te tintelen en mijn spieren trekken samen. Shin kreunt, en hij komt ook klaar. Shin valt zachtjes op mijn buik. Hij kust mijn nek en legt zijn hoofd dan op mijn borsten. Ik veeg het zweet van zijn voorhoofd. Ik kus Shin op zijn voorhoofd, en dan kleden we ons aan en gaan naar huis.






























[ SHIN POV ]
Ik heb nog steeds dat special tintelende gevoel van net. Dit is de eerste keer dat ik me zo heb laten gaan. Dit is ook de eerste keer dat ik zo verliefd ben… Zou het dat zijn, heeft dat met elkaar te maken? “Ay? Hoeveel hou je van me, denk je dat ik de ware ben en dat we heel lang bij elkaar zullen zijn?”¯ Aylin: ik hou heel veel van je en jij bent voor mij de ware. En ik wil voor altijd bij je blijven? “Met dat antwoord kan ik wel leven!?”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.