Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Confetti, worteltjes en halfgare pizza's... » Melissa's worteltjes.

Confetti, worteltjes en halfgare pizza's...

4 aug 2009 - 17:23

221

2

170



Melissa's worteltjes.

''Ah, nee he!'' roept Melissa verschrikt uit als ze de keuken in komt. ''Alweer worteltjes, ik eet vanavond wel ergens anders!'' Haar moeder draait zich om. ''Sorry schat, maar papa wou het eten.'' hoort Melissa haar zeggen. ''Nou en, kun je voor mij niks anders klaarmaken dan?'' vraagt ze verontwaardigd. ''Kijk maar in de vriezer, misschien zet daar nog wat in.'' zegt haar moeder. Melissa sloft verveeld naar de vriezer en trekt de deur open. Eerste la: Vijf bakjes waar ''Worteltjes'' op staan.
Tweede la: Zeven bakjes waar ''Worteltjes'' op staan.
Derde la: Drie bakjes waar ''Worteltjes'' op staan.
Melissa doet de la en de deur dicht. ''Mí¡í¡m, er is niks anders dan worteltjes!'' gilt ze naar haar moeder. ''Pech!'' hoort ze haar moeder terug roepen. Melissa stapt de achterdeur uit en loopt naar het schuurtje achter in de tuin. Ze pakt haar fiets en chect of ze haar mobiel en portemonee mee heeft. DAn stapt ze op haar fiets en fietst naar de snackbar. Daar aangekomen gaat ze naar binnen en bestelt een menu met friet, een frikandel en mayo. Ze ziet in een hoekje een jongen zitten, en schat die ook haar leeftijd. Ze ziet hem kijken en draait haar hoofd weg. Als ze het eten op heeft fietst ze nog even naar Den Helder. Daarna gaat ze weer terug naar huis.


Reacties:


MarjantjuH
MarjantjuH zei op 6 aug 2009 - 10:25:
Ik niet, maar een vriend van mij woont in Den Oever, en daar speelt het verhaal zich dus ook af


MissCullen
MissCullen zei op 4 aug 2009 - 17:25:
Hee ik woon ook in Den Helder XD Echt serieus XD