Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » hou me in bedwang?

You're my obsession.

5 aug 2009 - 11:25

163

2

293



hou me in bedwang?

"YES THAT'S ME" springt hij vorlijk op en neer.Ik kijk Madison even met grote ogen aan,en ze grijnst alleen maar.Kiro pakt mijn hand vast,en ik schrik op."Chanel?"."HAHAHAHAAHAHAH".Ik kijk Madison en Kiro nu licht geirriteerd aan."Hallo het is toch meestal als iemand je hand pakt dat je dan je naam zegt?"."Ja,maar het grappige is,hij weet je naam al lang dankzij mij,en hij wilde je mee naar binnen sleuren"."Maar gaan we dan nóg niet naar jullie huis?"."Nou ik denk dat je de rest van de band ook wel wilt leren kennen,vooral Strify?"."S stri ify?".Ik begin te trillen en kijk Madison aan,ohmygod,ik ga Strify ontmoeten?Mijn droom komt uit."Ondersteun me even,knijp me daarna,en hou me daarna in bedwang" piep ik.Ze houden me lachend vast,zodat ik niet onderuitzak."Okee knijp me nu".Ze knijpen me alle2,Madison in mn arm en Kiro in mn kont -_-."AUW,EN KIRO FOEI,en nu moet je in bedwang houden".Ik spring op en ren gillen de parkeerplaats rond,en opeens word ik van achter vastgegrepen."KIRO" gil ik uit.


Reacties:


dms136
dms136 zei op 5 aug 2009 - 11:57:
veder veder veder


Pressure
Pressure zei op 5 aug 2009 - 11:33:
VERDER!