Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Drawn <-- afgerond » 18

Drawn <-- afgerond

5 aug 2009 - 12:02

1466

2

324



18

Bill:
Ik vond het maar niets dat Debio niet mee wilde. Ik kon het wel begrijpen en ach waarom zo druk maken omdat ze niet ging slapen? De vervelende gedachtes moest ik gewoon wegduwen. Ik stapte het bed van Debio in. Groot en leeg.

ik werd acht uur ’s morgens wakker. In pyjama liep ik naar beneden. Ik stapte de woonkamer in en tot mijn verbazing lag Debio daar. Slapend op het blad van de tafel. Ik liep naar haar toe en zag aan de gordijnreling kledinghaken hangen met kostuums. Had ze de hele nacht doorgewerkt? Ik liep rustig langs de kostuums. Achter me hoorde ik gekreun en toen ik me omdraaide keek ik in de slaperige ogen van Debio. ‘sorry maar ze moesten af voor vandaag.’ Zei ze nog slaperig. Ze rekte zich uit en ik knuffelde haar. Nu viel het me op dat ze overal draad in haar haar had hangen en de pluisjes nog aan haar kleding zaten. Ik lachte en plukte ze eraf. Ik liet weer mijn blik op de hangers vallen. Aan alles was gedacht. Schoenen en sierraden en wel.
er hingen wel meer hangers dan met hoe velen we waren. ‘voor wie zijn die andere dingen?’ vroeg ik. ‘Flesh, Yala, Kersie en ik komen ook kijken dus vond ik het wel zo eerlijk om voor iedereen iets te maken.’ Zei ze. Weer knuffelde ik haar. ’ga jij de anderen maar halen dan zorg ik hier wel voor de troep.’ Zei ze. Ik liet haar weer los en stoof naar boven. Beneden hoorde ik op dat moment de bel gaan. Ik vloog de kamer van Henna en Tom in en riep dat ze op moesten staan. Misschien was ik iets te uitbundig want ik kreeg een kussen tegen mijn hoofd van Tom. Hij had en ochtendhumeur. Henna zou hem wel zover krijgen dat hij binnen tien minuutjes uit zijn bed kwam. Ik liep verder naar de kamer waar Georg en Gustav lagen. ‘wakker worden!’ riep ik. Weer twee kussens vlogen op me af. Helaas allebei raak ook. ‘we komen er zo aan Bill maar geef ons even en wees niet zo super happy!’ ja dat was duidelijk Georg. Kon het nooit laten om me ergens op te wijzen.
ik racete weer naar beneden toen ik snel even wat kleding had aangedaan. Mijn haar en make-up kwam straks wel.

de rest stond al klaar toen we naar de koepel wilde lopen. Ik moest Debio helpen met de tassen die ze bij zich had. Flink zwaar overigens.
bij de koepel kwam onze manager naar ons toe. ‘ah gelukkig jullie zijn er. Even kijken… het is nu tien uur. Geen tijd meer om nog even te kijken of alles goed is. Jullie kunnen je in die kamer omkleden.’ Hij wees naar een hok achter de koepel. Die hadden ze dus afgehuurd als kleedkamer. We liepen erheen en liepen naar binnen. Het was een gewoon standaard wit hok met een grote make-up bar aan de wand met spiegels. Er stonden twee banken en een scherm om ons achter om te kleden. Ook stond er een tafel met… ‘SKITTLES!!!!’ Tom en ik doken op de schaal af en pakte ieder een hand. Iets wat we altijd wilde in onze kleedkamer was iets te snacken en het liefst een grote bak skittles. De rest begon te lachen en pakte ook een handje van de felgekleurde snoepjes. Debio had de tassen in een hoek gezet en klapte in haar handen. ‘oké, ik heb hier de kleding. Komen jullie het passen? Dan kan ik nog eventueel aanpassen als het niet goed is. De dames mogen achter het scherm. Daar passen we wel toch?’ we knikte en zette het scherm dwars door de kamer. We kregen ieder een hanger in ons hand gedrukt met de instructies. De schoenen en accessoires kregen we ook. We gingen ons allen omkleden.

Yala had een shirt met witte lange mouwen die onder een rood shirtje uitkwamen. Er stond een hartje op met engelenvleugeltjes en ze had er een witte rok bij tot haar knieën. Een rode legging eronder en bruine laarzen.
Flesh droeg een shirt met ook witte mouwen uit een blauw shirt. Hij droeg een jeans met herenschoenen. Niet te jong en niet te oud.
Kersie had een shirtje aan met pofmouwtjes. Het was lichtpaars en er stond een bloem op. Een spijkerbroekje met kanten randjes en een stel schattige lakschoentjes maakte het af.
Gustav had een zwart shirt met lange mouwen waarover een strook liep met de tekst ; Draw your own life!’ in felle kleuren. Het shirt was aangezet met een rood boord. Hierbij droeg hij een normale jeans met lichtere vlekken rond de knieën en een zwarte riem, daaronder een stel witte Nikes.
George had een zwart shirt aan. Kaal met daarover een gaaf vest in de kleuren groen, zwart, geel, blauw en rood. Er zaten felgekleurde gympen bij. Zijn broek was een beetje wijd en had felgekleurde lappen stofblokken erop zitten.
Henna droeg een soort mengeling van skaterskleding en gothic achtige kleding. Een strak shirt geblokt in het rood en zwart met een veter die de voorkant bijeen hield. Een enorm wijde broek met rood naadwerk. Stoere gympen in het zwart met rode veters en een grote voorflap.
Milou had een shirt aan in het dieppaars. Het was van fluweel en had heel wijd uitlopende mouwen. Het had een mooie v-hals met zwarte kantranden eronder. Ze droeg een zwarte skinny met haar hoog opgeveterde laarzen eronder.
Tom had echt iets aan wat helemaal voor hem was. Debio had het shirt nagemaakt wat zij ooit had omgevormd tot jurkje. Een zwart shirt met een groot wit doodshoofd en een wit boord. Alleen had dit shirt lange mouwen en een band over elke arm in het wit. Hij had ook een enorm wijde broek aan met op de achterkant een hartje. Al kon hijzelf het niet zien. Hij droeg bruine sneakers.
Debio had een korset aan. Zwart met hartroze. Aan de bovenkant zaten kantranden en ze had aan het korset met kant bandjes eraan gezet. Ze droeg een zwarte wijde broek met een heleboel zakken. Daaronder zaten kistjes aan haar voeten. Ze had lange handschoenen aan zonder vingertoppen.
ikzelf had een strakke zwarte jeans. Daardoor leken mijn benen nog langer. Ik had ook een zwart lange mouwen shirt aan met een opschrift. Dead in Love was de tekst. Daarover had ik een zwart jack. Er hing een kettinkje van af het borstzakje naar een zijzak en de ritshanger was een doodshoofd. Ik droeg net als henna zwarte gympen met een grote voorflap. Alleen zat mijn broek in de gympen en niet erbuiten zoals bij haar. Ik droeg een brede riem met ook een doodshoofd en toploze handschoentjes met gaten.

‘heb je dit echt allemaal zelf gemaakt?’ vroeg ik met bewondering kijkend naar de dingen die ze had gemaakt. ‘ik heb alleen een paar dingetjes gewoon uit de kasten gehaald omdat het onzin was die helemaal zelf te maken als ze er toch al hingen.’ Zei ze.

we moesten nu de sierraden aandoen, onze make-up opdoen en onze haren nog. Ik koos ervoor dit keer een soort wollen pet/mutsje op te doen en mijn haar dus te stijlen. Dikke laag zwarte oog make-up en tig armbanden, kettingen en natuurlijk mijn wenkbrauw piercing.
Tom had een zwarte bandana op en zijn dreads in een staart. Henna had een pet voor hem uitgezocht. Een witte met zwarte strepen. Die droeg hij nu schuin op zijn hoofd. Gustav had zijn haar in een kuifje en Georg had het gewoon los zitten. Milou had een paarse haarband met een doodshoofdje erop ingedaan. Ze had vleermuishangertjes in haar oren en een vleermuizen ketting hing om haar nek. Ze droeg paars en zwarte oogmake-up en paarse lipstick. Wel wat gewaagt maar bij haar stond het wel mooi. Debio had aan een kant van haar haar (de kant waar geen zwarte lok hing) achter haar oor gedaan en vastgezet met een rij die bestond uit twintig klipjes. De rest hing mooi los over haar schouders. Zij had dezelfde oogmake-up als mij. En geen lipstick. ze had roosjes als hangertjes en een medaillon om haar nek. Yala had ondertussen zelf wat make-up opgedaan in het rood en wit. Ze had haar rossige krullen los en met een klipje hield ze haar voorplukken voor haar ogen weg. Ze had bij Kersie twee schattige staartjes ingedaan. Henna had make-up opgedaan in alle kleuren van de regenboog. Haar haar hing los en op haar hoofd had ze de pet die ze gestolen had van Tom. Dezelfde die hij nu op had alleen dan zwart met witte strepen. ‘waar heb je dat ding al die tijd verstopt? Ik heb me lam gezocht naar dat ding.’ Zei Tom. ‘dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.’ Glimlachte henna geheimzinnig en ze zette de pet brutaal schuin op haar hoofd.


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 26 sep 2009 - 18:04:
echt te gek 8D


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 5 aug 2009 - 15:01:
hihihhhii mooio stuk en ik ben gek op jou schrijf styl het lijkt net of ik er echt bij ben en het zie super