Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Stand By You (Tijdelijk Gestopt) » ~The Other Guys~

Stand By You (Tijdelijk Gestopt)

5 aug 2009 - 17:23

627

2

326



~The Other Guys~

Part 4

Ik kijk naar de grond en bijt op mijn lip als net de deurbel gaat. Ik zie Yu-Ki vanuit mijn ooghoek een eindje opspringen en grijns. “Ik zal even open doen.”¯ Zegt hij dan en staat op. Ik kijk hem na en zodra hij uit zicht is kijk ik weer voor me. Ik kijk naar de tv als ik stemmen vanuit de hal hoor en zucht een beetje. Ik had echt nooit verwacht dat ik zo ‘Normaal’ kon doen bij iemand die ik eigenlijk niet eens ken.
“Emma?”¯ klinkt het dan vanuit de hal en ik kijk opzij. Yu-ki kijkt me vragend aan. “Ja?”¯ Ik zie hoe Yu-ki even twijfelt en ik hoor gelach. “Ik heb je verteld over de band waar ik in speel he?”¯ vraagt hij en ik knik als antwoord. “Is het erg als.. Miku hou op!”¯ Yu-ki kijkt kwaad de hal in en ik schrik van die actie. “Sorry, maar is het erg als ik je voorstel aan de rest van de band?”¯ Yu-ki kijkt mijn kant weer op en ik schud mijn hoofd met een glimlach. “Tuurlijk niet!”¯ zeg ik vrolijk en Yu-ki trekt zijn wenkbrauw heel even op. Dan begint hij weer te glimlachen en knikt. Hij draait zich weer om naar de hal en ik hoor hem wat dingen zeggen tegen de mensen die voor hem staan. Ik ben benieuwd of ze aardig zijn.. ik hoop alleen niet dat ik om de haverklap rood ga worden -.-
“Jongens doe rustig please..”¯ Ik kijk op en kijk naar de 4 jongens die de kamer in spurten gevolgd door Yu-Ki die ze rood aan gelopen probeert te kalmeren. “Hey! Is dat je nichtje Yu-Ki?”¯ een van de jongens wijst op me en ik kijk rood aangelopen weg. Ik heb ze nog niet echt goed kunnen zien, maar weet alleen dat diegene die me net aan wees kort blond haar heeft. “Ja Miku san.. dat is me nichtje.”¯ Hoor ik Yu-Ki zuchten. Wacht eens even.. Miku.. Yu-Ki?
Ik kijk geschrokken op naar het 5 tal dat nu voor me staat en mijn mond valt open. “Ze is best schattig!”¯ kraamt Miku dan uit nog voordat ik hem en de anderen met open mond aan staar. Al gauw doe ik mijn mond weer dicht als Kanon me aan kijkt en kijk weg. “Heb je haar niet verteld dat je in een band speelde Yu-Ki?”¯ vraagt hij aan Yu-Ki die knikt. “Jawel. Maar ze is er net.”¯ Zegt hij een beetje grommend en Kanon maakt een ‘o’ gezichtje. “Sorry.”¯ Zegt hij nog en Teruki schud zijn hoofd. Teruki komt op me af gelopen terwijl ik langzaamaan rood word en hij glimlacht vriendelijk. “Watashi Wa, Teruki Des. *ik ben Teruki*”¯ Zegt hij op een hele schattige toon. Ik knik glimlachend en stel mezelf ook voor. Takuya komt naast me zitten en knikt met een glimlach naar mij. “Moeten jullie wat drinken?”¯ vraagt Yu-ki als iedereen al zit en ik een beetje met Miku en Kanon zit te praten. Veel krijgen ze niet uit me.. want ik ben zo rood als een biet en stotter om de haverklap. “Ja doe maar.”¯ antwoord Teruki Yu-ki zijn vraag en Yu-ki knikt glimlachend. Hij loopt naar de keuken toe en Ik kijk hem na. “Dus.. je bent het nichtje van Yu-ki?”¯ Takuya kijkt me vragend aan en ik knik voorzichtig. Opnieuw gaat mijn mobiel af en bijt ik geschrokken op mijn lip. “Maple Gunman?”¯ vraagt Miku verbaasd als hij het deuntje hoort en ik knik weer. “Ze luistert onze muziek.”¯ Yu-ki komt de woonkamer ook weer ingelopen met 6 glazen met thee en Kanon kijkt me bestuderend aan. Dan knikt hij en glimlach ik flauwtjes. Hij geeft ons elk een glas aan en gaat dan naast Teruki op de grond zitten.


En?


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 5 aug 2009 - 19:58:
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah je moet verder gaan echt ik meen het

xxxxxxxx linsey


Oogje
Oogje zei op 5 aug 2009 - 19:23:
VERDER VERDER IK BEVEEEEEEEEEEEEEL. Wil je asjeblieft VERDERRRRRR gaan??? *is verslaafd aan jou serie kan niet zonder* moet... nieuw..... deeel..tje.. heb.benn.... AAAAAAAAAH *valt dood neer*