Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » GazeRockIsNotDead(Gestopt, tijdelijk?) » Their Names and other friends?

GazeRockIsNotDead(Gestopt, tijdelijk?)

5 aug 2009 - 17:27

800

5

321



Their Names and other friends?

Eigenlijk verstond ik helemaal niks van wat die 2 allemaal zeiden. Ik vond het van mezelf altijd al knap dat ik Duits nog verstaan kon.

Ze brachten me ergens heen waar allemaal mensen waren, die praatden gelukkig wel Duits. ze vroegen me van alles waar ik niks op zeggen kon. Ik wist het niet en als ik het al wist kon ik niet eens antwoord geven. De 2 jongens gaven steeds maar antwoord. Toen er naar mijn naam gevraagd werd, hadden ze tegelijk geantwoord: Selena Kinema.
"Selena Kinema.." fluisterde ik zachtjes tegen mezelf. "Selena Kinema..." herhaalde ik nogmaals. Het voelde raar, dat praatten. Maar het lukte me wel. Toen er naar de namen van de jongens gevraagd werd antwoorden ze: "Aoi en Ruki." toen de man vroeg wie Aoi was, knikte de jongen met het lange zwarte haar. Ruki was dus die blonde jongen. "Aoi en Ruki..." herhaalde ik zacht, ook tegen mezelf. De jongen met het zwarte haar, Aoi dus, hoorde me en keek me aan. Hij glimlachte even en keek toen weer naar de man die deze dingen allemaal gevraagd had. Uiteindelijk liepen we weer verder en gingen we ergens anders naartoe. Overal waren er mensen, ze lachten en praatden door mekaar. Uiteindelijk liepen we in iets waar al heel veel mensen zaten. Aoi en Ruki maakten me duidelijk dat ik tussen hen in moest gaan zitten dus deed ik dat.
Het iets begon te bewegen en ik slaakte een gil. de jongens keken me verbaast aan maar stelden me gerust. ze waren best aardig, ookal verstond ik hun niet.
We gingen overal heen, Ik zag nog andere mensen en ging van angst alleen maar dichter bij Ruki lopen. Ondertussen leerden ze me een paar woorden doormiddel van plaatjes enzo. het was een heel andere taal dan dat ik altijd gesproken had maar het lukte me. Uiteindelijk kon ik al heel wat zeggen. Toen kwamen we aan bij een vrij groot huis in een rustige vrije omgeving. Er was een hele grote tuin rondom het huis wat uit enkel en alleen gras bestond. We stapten uit en Ruki hield nog mijn hand vast, ik was doodsbenauwd om wat we hier gingen doen. Ik kende ze nauwelijks dus ik kon ook niet inschatten wat ze gingen doen, dat hadden ze trouwens ook niet gezegt. Aoi opende de grote en brede deur en liet me binnen. "KAI KIJK UIT!" werd er geroepen en er kwam iemand op iets kleins de trap af gereden. Met grote ogen keek ik toe hoe diegene op me af kwam rijden. Ik wist niet wat ik moest doen en kneep al gauw mijn ogen stijf dicht. Ik hoorde een gil en voelde twee armen om me heen. Ik werd weg getrokken en toen ik mijn ogen opende, zag ik die jongen en dat geval waar hij op zat, in de bosjes aan de overkant vast zitten. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik lachte. Nog voel ik die twee armen om me heen en ze gingen na een tijdje om me weg. Ik kon niet stoppen met lachen en greep naar mijn buik. Het was zo lang geleden dat ik zo erg had gelachen. Tranen van de pijn in mijn buik, rolden over mijn wangen heen en ik zakte bijna door mijn knieën heen. Ik probeerde een beetje tot rust te komen en voelde een hand op mijn schouder. Ik ging wat rustiger ademen en opende mijn ogen weer. Ik zag dat er een meisje op de, ik ging er van uit dat het een jongen was, jongen in de bosjes af gegaan was en hem eruit probeerde te trekken. Ik grinnikte nu een beetje en draaide me om. "Gaat het?" Ruki keek me bezorgt aan en ik knikte. Aoi schudde zuchtend zijn hoofd terwijl hij naar de jongen en dat meisje keek. "Hij blijft een klein kind." zei hij. Ruki keek Aoi aan en knikte glimlachend. Ik keek naar de grond, haalde diep adem en ging weer recht staan. Toen ik me opnieuw opdraaide en naar de jongen en het meisje keek, schrok ik. Degene waarvan ik dacht dat het een meisje was, bleek een jongen te zijn. Hij had dan wel make-up op, maar aan zijn gezicht kon ik toch wel zien dat het een jongen was. "Is dat haar?" hij keek vragend naar Ruki die achter me stond. Ik keek geschrokken naar de grond en voelde al mijn bloed naar mijn hoofd stromen. "Ze ziet er verschrikkelijk uit!" een andere stem klonk geschrokken in mijn oren en ik keek omhoog. De jongen die net in de bosjes had gezeten keek me met grote ogen aan. Hij had blaadjes in zijn zwarte haren die weer alle kanten op stonden. Hier en daar had hij wat krasjes zitten en ik keek langs hem. Ik zag dat rare ding waar hij op gezeten had nog in de bosjes lag. Er draaiden wat dingen rond en ik trok mijn wenkbrauw op.


En?


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 7 aug 2009 - 20:13:
omg je moet snel verdre gaan.

ik heb nog nooit een the gazette verhaal gelesen maar ik vind jou verhaal echt super mega coowl dus snel verder xx linsoo

<3<3


Kaida
Kaida zei op 7 aug 2009 - 15:05:
Meer meer meer meer meer!
=D


MissCullen
MissCullen zei op 7 aug 2009 - 10:03:
snel verder


Oogje
Oogje zei op 5 aug 2009 - 19:35:
WTF lult diegene daaroner mij??

naja, b.t.p. VERDER


XxXLICIOUS
XxXLICIOUS zei op 5 aug 2009 - 17:42:
AAAAAAAAAAAAW KAWAIIII!
Honto ni sugoi desu ne! =O
Snel verder! Hayakuu!