Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » Fake Person.

You're my obsession.

5 aug 2009 - 20:22

573

1

332



Fake Person.

Ik probeer fatsoenlijk recht op te blijven staan.Weglopen voor mn problemen is niks,oftewel ik ga dus niet springen.Voorlopig dan.Ik pak mn mobiel uit me zak en sms Madison vlug

'sorry voor alles,
ik kom er zo aan
tenminste als ik nog
welkom ben dan?'

Ja Madison zal wel denken wat voor misbaksel ik ben,en misschien wil ze me niet eens meer zien,wat me logisch lijkt na wat ik gedaan heb.Ik voel me telefoon trillen en lees het smsje;

'Wat nou,'ik kom er aan'
lompe koe,waar zit je,
ik kom je halen,en
hoezo 'als ik nog welkom ben'
doe normaal fakface,
best friends remember?'

Ik krijg een glimlach op me gezicht en stuur een smsje met de straat waar ik ben en ga op het bankje in het park zitten.Nog geen 10 minuten later zie ik de tourbus van Cinema Bizarre arriveren en zie ik Madison uitstappen.Ze rent op me af en knuffelt me helemaal fijn."Ik was zo ongerust lieverd,waar zat je en waarom ben je weggerend?"."Ik,Strify,zn vriendin" Verder kom ik niet,want ik begin weer te huilen.Toch fout gedacht,ik heb nog tranen over,tranen voor Strify.Die jongen maakt me compleet gek.Madison pakt me bij mijn arm en neemt me mee naar de tourbus.Wanneer ik de hele band zie zitten inclusief Strify begin ik nog harder te huilen en neemt Madison me mee naar de kleine badkamer die er is.Ze pakt me stevig vast en laat me uithuilen.Ik kalmeer een beetje en begin met vertellen."Gisteren op de parkeerplaats,toen jij en Kiro me in bedwang moesten houden pakte Strify me toch vast?"."Ja..?"."Nou toen keken we voor enkele seconden in elkaars ogen,en je weet wel hoe ik me toen voelde.Ik kreeg hoop,hoop voor de toekomst,en even later kwam hij vrolijk met zn vriendin aangelopen"."Ohmygod,wat een asshole,hij heeft ons nog niet eens verteld dat ie een vriendin heeft,en dat te bedenken dat hij een van mn beste vrienden is".Ik zie Madison kwaad worden en ze opent de badkamerdeur."Die krijgt het zwaar te verduren"vloekt ze terwijl ze mij mee trekt naar de rest.Ze ploft nonchalant naast Strify neer en aan haar gezicht te zien is ze iets van plan.Wat ongemakkelijk sta ik daar naar de jongens te kijken.Yu is degene die de 'stilte' verbreekt.Hij staat op en pakt me hand "Yu,maar dat wist je al denk ik zo" zegt hij met een knipoog.Dan volgen Shin en Romeo en ook Kiro staat voor de grap op."Nog even overnieuw doen van gisteren" zegt hij lachend.Ik begin te lachen en kijk Kiro grijnzend aan."Geen Chanel,maar je geile sexbunny" zeg ik giechelend.Kiro kijkt me gek aan en begint dan hard te lachen gevolgd door mij.Iedereen kijkt ons aan en Madison begint ook te lachen.Na een tijdje stoppen we en plof ik tussen Kiro en Romeo in.Ik kijk Madison even aan met een blik van; ga je nog wat doen.Ze knikt en staat op en trekt Strify mee,die even heel verbaast kijkt.Even later hoor ik Strify vloekend terug komen en zie ik hem helemaal volgesmeerd met tomaten ketchup."Haha lekker voor je" flap ik er iets te grof uit.De leden kijken mij een voor een aan met een blik dat ze me niet snappen.Madison verdedigt me en gaat op de bank staan."Die harige hondenlul spreekt zelfs niet eens meer de waarheid tegen zn beste vrienden"."HOEZO" roept Shin."Nou heeft hij jullie al verteld dat ie een vriendin heeft,nee en mij ook niet,en weet je wie daar achter is gekomen?Chanel,nou fijne vriend is hij".Iedereen kijkt Madison met open mond aan en daarna geven ze Strify allemaal een verwijtende blik."Fake person"


Reacties:


Kyoru
Kyoru zei op 5 aug 2009 - 20:29:
nyu 0.o
best wel zielig oor Strify 0.o
maar, dat is niet erg(omg ik ben erg)
please snel verder!
ik hou van dit verhaal^^
xK.K.^^