Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokemon: New Legend » Episode 23: De zoon van Marowak

Pokemon: New Legend

6 aug 2009 - 13:06

1000

2

352



Episode 23: De zoon van Marowak

Bulbasaur, Razor Leaf. Zei Andrew en Bulbasaur maakte een sprong en schoot een Razor Leaf af op zijn tegenstander, Brennas Sandshrew.
Sandshrew, Sandstorm, nu! riep Brenna. Door de zandstorm die Sandshrew creëerde ketsten de mesbladen weg en werd Bulbasaur geraakt door het ruige zand.
Bulbasaur, Vine Whip. Zei Andrew.
Bulbasaur stak zijn roedes met moeite door de zandstorm en Sandshrew antwoorde met een Scratch-aanval op zijn groene klimoppen.
Tackle, Bulbasaur, Bulbasaur probeerde zo min mogelijk van de zandstorm aan te trekken en raakte Sandshrew.
Genoeg. Riep Brian. Een mooie battle allebei. Zei Brian.
Jazeker. Antwoorde Brenna. Ik kan niet wachten om je in actie te zien in de Saffron Contest, Sandshrew.
Shrew. Antwoorde Sandshrew.
He Bulbasaur, neem even wat rust. Dan is het nu tijd voor onze nieuwste aanwinst. Poliwag, ik kies jou! zei Andrew. Poliwag kwam uit de Poké Ball.
He Poliwag, wat dacht je van een oefenbattle? vroeg Andrew. Poliwag sprong op en neer van blijdschap.
Brian, wat dacht je ervan? vroeg Andrew.
Kom al. Zei Brian. Marowak, nu! zei hij.
Marowak, pas op, Poliwag, dit is een sterke tegenstander.
OK, Marowak, Thunder! zei Brian. Een krachtige bundel elektriciteit kwam uit Marowaks schedel en rees naar de lucht, om vervolgens weer neer te dalen op Poliwag.
Poliwag, ontwijken, daarna Water Gun.
Poliwag ontweek handig de Thunder-aanval en gaf Marowak de volle laag. Marowak verdedigde zich met zijn been.
Bone Club, Marowak! zei Brian. Marowak zette zich aan voor de aanval en sloeg Poliwag de lucht in. Poliwag, BubbleBeam! zei Andrew en Poliwag blies bubbels met grote snelheid om Marowak mee te bestoken.
Marowak, Bonemarang. Zei Brian. Marowak gooide zijn been richting Poliwag die hem nipt ontweek. De bubbels waren echter te niet gedaan door Marowaks bot.
Poliwag, pas op hij komt terug. Zei Andrew en Poliwag ontweek het been nog een keer, waarop Marowak hem ving. Daarna kreeg Poliwag alsnog een klap te verwerken.
Hé, hoe kan dat? vroeg Andrew. Poliwag, je ontweek dat been toch twee keer.
Poliwag. Knikte Poliwag.
Maar Marowak had zijn bot al. Zei Brian. Dus het was niet zijn bot.
Andrew keek op de grond en zag een ander bot. Het was veel kleiner dan die van Marowak. Een Cubone kwam uit de bosjes achtervolgd door een vrouwelijke trainer.
Sorry, mag ik dat bot terug? vroeg ze.
Tuurlijk antwoorde Andrew en hij raapte het bot op en gaf het aan Cubone.
Cubone, de eenzame Pokémon. Cubone gebruikt de botten van andere Pokémon om wrede wapens en pantsers te maken, waaronder knuppels en boemerangs die hij met dodelijke efficiëntie weet te gebruiken. Cubone is de pre-evolutie van Marowak.
Maar hoe beland zijn bot hier. Vroeg Brenna.
We zijn hard aan het trainen op Cubones Bonemarang, maar dat wil nog niet echt lukken. Oh en mijn naam is Melissa.
OK, Melissa. Laat maar eens zien dan. Zei Brian. Marowak, klaar?
Marowak knikte.
Cubone, Bonemarang! zei Melissa.
Cubone gooide zijn bot richting Marowak. Het bot kreeg wat wind mee, maar viel op de grond naast Marowak. Marowak raapte het bot op en gaf het terug aan Cubone.
Wak, Marowak wak. Zei hij tegen Cubone.
Het lijkt wel alsof Marowak Cubones mentor wil zijn. Zei Andrew.
Rowak, wak. Zei Marowak en hij gooide zijn eigen been en raakte Brian twee keer.
Hé, waar is dat goed voor.
Marowak blooste even, maar ving even later zijn been weer op.
Cubone richtte zich op Melissa.
Kun je alsjeblieft een ander doel zoeken. Zei Melissa.
Ik weet wat. Zei Brenna. Squirtle, ik kies jou! zei ze.
Squirtle kwam uit de Poké Ball.
Squirtle, is het goed als we jou als doel gebruiken, met je Withdraw is dat vast geen probleem.
Squirtle knikte en trok zich terug in zijn schild.
Cubone focuste zich en probeerde het een keer op Squirtle, zonder succes.
Probeer het nog eens Cubone. Zei Melissa.
Cubone wierp het been op Squirtle en dit keer raakte de boon Squirtle ietsjes, maar het been kwam niet terug.
Oh, dit komt nooit goed. Zei Melissa.
Cubone. Zei Cubone en hij ging naast Melissa zitten.
Kom op, niet opgeven. Zei Brian.
Wak, Marowak, Wakrowak. Zei Marowak tegen Cubone.
Cubone begon te huilen en hij liep hard weg. Marowak wou erachteraan, maar voor hij het door had was hij zelf gevangen in een net, samen met de anderen. Cubone keek achteruit en zag hoe hij de enige was die niet in het net zat. Boven het net steeg een ballon op, waar het net aan vast zat. De ballon had de vorm van een Koffing.
Om de wereld van verder verval te behoeden
Om de mensen van ons volk te kunnen beïnvloeden
Om kwaadaardigheid van liefde aan te tonen
Om dichter bij de sterren te komen
Tanja
Toni
Team Rocket gaat sneller dan licht
Vecht als een man of geef je over en zwicht
Bellsprout.
Koffing
Team Rocket weer. Zei Andrew die vocht tegen de ruwe netten.
Cubone, je moet Bonemarang gebruiken. Zei Brian.
Cubone deed een stapje achteruit. Hij? Hij moest al die anderen redden met een aanval die hij niet eens onder controle had?
Die kleine etter kan ons niks doen. Zei Toni.
Zonder Bonemarang is hij waardeloos. Lachte Tanja.
Cubone kreeg tranen in zijn ogen.
Marowak, wak, Rowakmarowak. Schreeuwde Marowak naar Cubone.
Wat zegtie nu? vroeg Melanie.
Ik denk dat hij moed in Cubone praat.
Cubone keek ineens heel kwaad en begon te schreeuwen. Terwijl hij schreeuwde gloeidde hij helemaal wit. Melissa was met stomheid geslagen, langzaam veranderde Cubone van vorm en hij werd een stuk groter. Toen Cubone zijn kleur terugkreeg was het geen Cubone meer, maar een Marowak.
Te gek, Cubone is geëvolueerd. Riep Melissa. Marowak, bedoel ik, denk ik.
Dus. Zei Brian.
Marowak, Bonemarang.
Marowak concentreerde zich en gooide zijn been op de bovenkant van het net, waardoor het net met de hele groep hard op de grond viel.
Bedankt, Marowak, maar een zachtere landing had ook gemogen. Zei Melissa.
Marowak excuseerde zich.
Marowak, Thunder. Riep Brian.
Marowak, Blizzard. Riep Melissa.
De twee Marowak gebruikten allebei een andere sterke aanval en de Elektriciteit-IJs-combinatie reikte naar de lucht en raakte de ballon en zond Team Rocket de lucht in.
Team Rocket houdt het weer voor gezieieieien.

Bedankt voor jullie hulp. Zei Melissa.
Geen probleem, toch Marowak? vroeg Brian.
Brians Marowak hield zijn been naar voren. Melissas Marowak sloeg de zijne ertegen aan. Dat schijnt de manier te zijn hoe Marowak elkaar begroeten. Melissa nam afscheid van de groep. De groep liep verder naar Saffron City.


Reacties:


Jozz
Jozz zei op 26 dec 2009 - 22:33:
precies 1000 woorden, knap


simonella
simonella zei op 6 aug 2009 - 17:28:
nice ga je snel verder????????????