Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The one who could not love. » I had a bad dream

The one who could not love.

19 okt 2008 - 12:02

377

0

221



I had a bad dream

*"Keira, would care you to join us" Miss de Bruin, onze engels lerares, die zichzelf aanprees als een near native -Wat ze overduidelijk niet was aangezien haar slechte engelse zinsbouw- Rukte me ruw uit mijn o zo leuke dagdroom doormiddel van haar priemende roode varkensoogjes, en haar vreselijk schelle stem. "Yes miss, what made you think that I wasn't listening?" zei ik op een schijnheilig toontje. Ik mocht haar niet. Maar ze was nu niet bepaalt snugger, en in plaats van me te vragen wat ze nu net had gezegt, keek ze me waarschuwend aan en ging verder met de les. Om mij weer te laten wegzinken in mijn dromen. Maar deze keer was m'n droom niet zo heerlijk. Ik droomde dat m'n vader terugkwam. Hij verscheen ineens aan Carrie's deur. Een dronkenlap, een zwerver, met een vies grijs baardje. Hij stond op de deur te bonken en eiste mij op. Carrie verzette zich niet eens. Maar toch sloeg hij haar met een fles chardonnay uit 1978 op haar kop. Carrie zakte in elkaar, gleed met haar rug langs de muur, waarbij ze een straaltje bloed achterliet. Dit alles in slowmotion. Toen kwam hij op mij af. Half afgebroken fles in de hand, dreigende blik in zijn ogen. Toen drong een stem tot me door, een schelle stem *"Keira! You've line crossed!" Nog steeds een beetje duf door wat ik net had gedroomt keek ik haar aan. "But miss, I'm thinking about if I should use Past simple or Past participle in this sentence, there's nothing bad about that is there?" Ze keek me even van haar stuk gebracht aan. *"So, what sentence you are at looking, than we can discus in class it" Ik had moeite met te snappen what ze nu echt bedoelde. Shit, een zin. Daar had ik nog niet aan gedacht, ik keek naar m'n blad. "Euhm, see, I forgot, because euuh,, you started to talk trought it and it confused me, so.." Ze keek me aan, blij dat ze me eindelijk ergens op kon pakken. *"Wel wel, Keira, Lying to me you are. Go to mr. Landers." Meneer landers was onze coordinator, een aardige man. Behalve als hij je ergens op betrapte, spijbelen ofzo.

* betekent dat het vreselijk slecht engels is.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.