Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 1. A feeling in me

The kiss of a vampire

7 aug 2009 - 20:36

371

0

256



1. A feeling in me

‘Veel plezier op de set vandaag’
Ik geef Robert een kus en hij stapt uit. Ik geef een draai aan het stuur en rijdt terug naar huis. Kan ik weer terug naar mijn boek. Ik sta er nog steeds versteld van dat de privé ons uit heeft geroepen als het ideaalste stel. Ik zie Robert amper. Hij is of aan het schrijven of op de set. Ik zucht. Hij is ten slotte beroemd. Dat moet ik dan maar accepteren. Ik parkeer de auto in onze oprit. Ik kijk naar het huis. Het is eigenlijk iets te groot naar mijn smaak. Ik pak de sleutel uit mijn zak en steek de sleutel in het slot. Ik doe de deur achter mij op slot. Ik loop naar mijn bank waar ik vanmorgen ze rustig op zat. Robert had weer eens auto pech. We moeten echt eens naar die auto laten kijken. Robert vergeet het steeds. Vast de stress van het filmen. Ik pak mijn boek en mijn deken. Ik sla het boek open. Op bladzijde 156. De Twilight saga lees ik nu al voor de tweede keer. Ik ben bezig in het boek eclips. Buiten hoor ik dat het langzaam gaat regenen. Ik lach. Dat is goed. Dan kunnen ze ten minste goed filmen. Langzaam verdiep ik me in het boek. Regel voor regel probeer ik te lezen. De regen klettert tegen het raam. Ik zucht en kijk op. De lucht is helemaal zwart. Iets zegt me dat ik ene wandeling moet maken. Iets, ik weet niet wat. Ik kan me toch niet concentreren. Ik loop naar de kapstok en pak mijn regen jas. Ik doe mijn muts om mijn hoofd en rits mijn jas helemaal tot boven in. Ik maak de deur open. Ik voel de eerste druppels al op mijn hoofd vallen. Er zullen er vast nog wel meer vallen. Ik sluit de deur achter me en loop de regen in. Overal waar ik kijk zie ik mensen schuilen. Ze kijken me aan. Ik kijk naar de lucht die steeds grauwer wordt. Het begint ook steeds harder te waaien. Iets zegt me dat ik toch door moet lopen. Ik weet niet waar ik heen loop maar mijn gevoel wijst mij de weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.