Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 2. The pain..

The kiss of a vampire

7 aug 2009 - 20:41

302

0

232



2. The pain..

Ik loop langzaam naar een donker steegje. Waarom lijdt mijn gevoel mij hier heen. Opeens voel ik dat iemand naar mijn keel grijp.
‘Wat moet je?’ schreeuw ik. Ik hoor niets. Alleen gehijg. Ik voel dat hij mijn arm vast pakt. Ik ruk me los en begin te rennen. Rennen de duisternis in. Ik weet niet waar ik heen ren maar hier in de buurt moeten toch wel mensen zitten? Ik ren en ren maar zie maar geen daglicht. Ik kijk achter me en de schim volgt mij. Waarom achtervolgt het mij? Ik sla linksaf en opeens zie ik licht. Ik ren en ren. Ik kijk niet waar ik loop. Ik voel een steen tegen mijn enkel. Ik val. Mijn handen raken de grond. Ik voel dat mijn handen bloeden. Ik probeer op te staan maar een kracht duwt mij omlaag. De kracht van een hand. Zo krachtig heb ik nog nooit gevoeld. Deze persoon moet heel sterk zijn. Hij raakte precies op mijn rug en ik krijs het uit. Ik wil naar mijn rug grijpen met mijn armen maar de persoon houdt me vast aan mijn armen. Ik kijk hem aan recht in zijn ogen. Hij heeft goud bruine ogen die ik nog nooit heb gezien. Ik probeer me los te rukken maar dan voel ik dat hij mijn hoofd vast pakt en tegen de grond aan duw. De pijn schiet door mijn hoofd en ik schreeuw het nog harder uit. Hij grijpt naar mijn arm. Dan gaat er een enorme pijn scheut door mijn arm. Het voelt alsof er iets in mijn hand komt. Ik voel iets door mijn lichaam stromen. Het gaat steeds meer pijn doen. Het begint langzaam mijn lichaam te overmeesteren. Het begint langzaam zwart te raken. Het laatste wat ik zie is een vage schim van Robert.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.