Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 3. Saved

The kiss of a vampire

7 aug 2009 - 20:41

288

0

265



3. Saved

De pijn trekt langzaam weg uit mijn lichaam. Ik probeer langzaam mijn ogen te openen. Ik moet wennen aan het licht. De lichtstralen branden in mijn ogen. Langzaam krijg ik meer zicht. Ik duw me met mijn handen ophoog. Ik ga onderuit van de pijn. Ik kijk naar mijn handen en armen. Ze zitten onder het bloed. Dan valt het me op dat er op mijn arm iets gedrukt staat. Het is een maanachtige vorm. Voorzichtig met mijn andere vinger veeg ik het bloed van mijn arm. Het teken wordt steeds meer zichtbaar het is inderdaad een maan.
‘Gaat alles goed?’
Van de schrik val ik. Ik ga weer rechtop zitten en draai me om. Daar staat Robert voor me. Maar veel witter en zijn ogen zijn een totaal andere kleur.
‘O lieverd goddank ben je er. Wat zie je wit. Kom eens uit de schaduw’
Robert gaat meer naar achteren.
‘Ik ben Robert niet’
‘Wie ben je dan?’
‘Edward Cullen’
Ik kijk hem met grote ogen aan. Dat kan niet. Ik droom dat moet wel. Dit kan gewoon niet waar zijn.
‘Wees mij maar dankbaar. Ik heb je leven gered. Maar nu moet ik gaan.’
Ik zie Edward ophoog springen. Ik kijk hem na. Dan zie ik de bekende ogen waar ik zo van hou.
‘Schat wat is er gebeurd?’
‘Ik heb geen flauw idee’ Lieg ik. Ik weet maar al te goed wat er is gebeurt, maar het kan gewoon niet waar zijn.
‘Je moet naar het ziekenhuis’
‘Wel nee, ik heb gewoon een douche beurt nodig’
Ik sta op. Ik laat Robert niet merken dat mijn rug ontiegelijk veel pijn doet. Hij kijkt de hele weg bezorgt naar me. Net zoals de rest. Ik haat het als mensen staren. Dan lijkt het wel alsof ze iets van je verlangen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.