Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 4. Taking a shouwer

The kiss of a vampire

7 aug 2009 - 20:41

307

0

227



4. Taking a shouwer

Eindelijk komen we aan bij ons huis. Alles ligt nog ongeroerd net zoals ik het heb achter gelaten. Ik pak voorzichtig schone kleren. Robert heeft nog geen woord gezegd sinds we binnen zijn. Ik loop naar de douche. Ik draai de kraan open en laat het water warm worden. Ik laat het warme water over mijn rug lopen. Het water duwt in mijn rug. Ik wil het uitkrijsen van de pijn maar dat gaat niet vanwege Robert. Dan gaat hij met mij toch naar het ziekenhuis en dan vragen ze naar mijn maan. Langzaam druipt het bloed van mijn lichaam. Nu kan ik de wonden wat beter bekijken. Alleen mijn handen zijn wat geschaafd. Ben ik er toch nog goed vanaf gekomen. Ik voel aan mijn hoofd. Ik druk daar zit ook een wond. Vast van die klap op de grond. Ik was voorzichtig mijn haren. Ik raak de wondt niet aan. Ik spoel de shampoo uit mijn haren en was de rest van mijn lichaam. Dan stap ik uit de douche. Ik droog zachtjes mijn huid. Ik pak verband om over mijn handen te doen. Voor de zekerheid bedek ik ook mijn maan. Je weet maar nooit. Ik doe langzaam mijn badjas aan. Langzaam loop ik naar de woonkamer. Ik zie Robert een sigaretje roken.
‘Liefje je had beloofd te stoppen’
‘Sorry schat maar het zit me niet mee’
‘Hoezo vertel?’
‘Het wil gewoon niet lukken’
‘Zal ik morgen anders mee gaan kijken of dat helpt’
‘Is goed’
Ik ga naast Robert zitten. Ik leg mijn voeten op de bank en mijn hoofd op zijn schouder. Robert slaat een arm om mee heen. Zijn hand raakt mijn rug. Ik sla een klein pijn kreetje. Hij kijkt me aan.
‘Is er echt niets aan de hand?’
‘Nee niets aan de hand’
Ik nestel me in Robert shirt om mijn tranen niet te laten zien. Tranen van pijn.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.