Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 6. A day on set...

The kiss of a vampire

7 aug 2009 - 20:41

343

0

211



6. A day on set...

Ik voel dat er iets op mijn wang drukt. Langzaam open ik mijn ogen. Ik zie Robert nog net uit de kamer lopen. Ik sla de deken van mij af en stap uit bed. Ik hoor iets knetteren. Ik loop naar de keuken. Daar is Robert wat aan het bakken. Ik loop naar heb toe en sla van achteren mijn armen om hem heen.
‘Wat ben je aan het maken?’
Hij draait zich om.
‘Een eitje voor jou’
‘Wat lief’
Ik geef hem een kusje en loop naar onze slaap kamer. Ik trek mijn kleren aan en doe mijn haar. Als ik terug kom zie ik dat Robert een ontbijtje voor me heeft gemaakt.
‘Dat hoefde toch niet?’
‘Jawel’
Ik loop naar hem toe en kus hem. Ik ga aan tafel zitten en eet mijn ontbijt op. Robert is echt zo lief als hij tijd voor me heeft. Ik begin me zelfs schuldig te voelen dat ik het hem niet durf te zeggen. Na het ontbijt stappen we beiden in de auto. Robert rijdt want hij weet precies de weg naar de set. Als we daar aankomen staat de rest van de cast al te wachten.
‘Esmee wat doe jij hier?’ vraagt Kirsten blij en omhelst me.
‘Ik dacht ik kom eens kijken wat jullie uitvreten’
Iedereen schiet in de lach.
‘Welke scene gaan jullie dadelijk filmen.’
‘De honkbal scene’
‘Leuk, kan ik nog even meppen voordat het gefilmd moet worden’
‘Tuurlijk’
‘Kom dan doen we gelijk een spelletje’
We verdelen ons op in twee teams. Ik ben gelijk aan slag. Robert gooit de bal naar me toe. Ik geef een zwaai aan de knuppel en de bal vliegt weg. Ik laat de knuppel vallen en begin te rennen. Voordat ik het weet heb ik een homerun gerent.
‘Jongens jullie zijn sloom’
‘Nee, jij bent snel’
‘Dat kan ook’
‘Jongens van het veld we gaan filmen!’
Ik loop het veld af. Ik kijk om me heen. We zitten midden in het bos. En dan zie ik een schim in een boom zitten. Ik loop naar de boom toe. Het is Edward.

Even 1 opmerking:
Ik heb breaking dawn nog niet gelezen dus er kunnen wat fouten inzitten


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.