Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 13. Call 911

The kiss of a vampire

7 aug 2009 - 20:43

200

0

222



13. Call 911

Het komt met grote passen op mij afgelopen. Ik sta stijf van de schrik.
‘Je dagen zijn geteld als levende’
Voordat ik iets kan zeggen voel ik een helse pijn in mijn arm. Ik wil het uitschreeuwen maar ik wil Robert niet wakker maken. Ik begin te schokken van de pijn. Ik wil naar mijn arm grijpen maar dan zie ik de wond. De pijn gaat door mijn hele lichaam. Ik probeer recht op te zitten maar het lukt niet. In een schim zie ik de vampier weg lopen. Ik bijt op mijn lip om het niet uit te schreeuwen.
‘Liefje, beweeg eens niet zo’
Met pijn en moeite zeg ik de woorden: sorry. Ik sluit mijn ogen van de pijn. Al mijn lichaamsdelen trekken samen. Ik voel dat iemand mijn andere arm grijpt.
‘Esmee, gaat het?’
Ik krijg niets over mijn lippen. Geen woord niets.
‘Esmee?’
‘Ik bel 112’
Ik hoor Robert naar de kamer rennen. Op dat moment voel ik twee armen onder mij.
‘Je moet hier weg’
Ik voel dat iemand mij optilt. Ik doe mijn ogen open. Mijn laatste blik is op die van Robert die heel erg ongerust aan de telefoon is. Dan sluit ik mijn ogen en laat de pijn mijn lichaam overnemen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.