Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 17. I fight for you

The kiss of a vampire

7 aug 2009 - 20:43

221

0

182



17. I fight for you

Ik ren ik versnel steeds. Ik ben nog nooit zo snel geweest. Ik vind het heerlijk. De geur komt steeds dichter bij. Het water loopt me onderhand uit de mond. Ik moet het drinken, ik moet het proeven. Dan zie ik eindelijk een schim. De geur is van die schim. Ik ren steeds sneller. Ik sta er versteld van dat ik niet er moe van wordt. Normaal lag ik nu allang op de grond. Ik kijk naar achter. Ik zie dat ze me volgen. Ik ren nog harder. Ik zie een gedaante. Maar het is binnen. Als ik beter kijk zie ik ene bekend gezicht. Ik grijp naar mijn mond. Nee, deze persoon wil ik niet bijten. Ik kan dit niet. Ik probeer me om te draaien en weg te lopen maar het lukt niet. De geur is te aanlokkelijk. Ik leg mijn hand op het raam. Ik kan het met een gemak erdoor heen slaan. Met mijn vingers ga ik over het glas. Ik moet op mijn lippen bijten. Ik wil mijn verlangen weg vagen. Maar het gaat niet het is te sterk. Ik voel een hand op mijn schouder.
‘Beheers je, je kunt het wel’
Ik wil het wel uitschreeuwen. Mijn hersens zeggen bijten maar mijn ziel zegt van niet. Dan zie ik de persoon waar ik voor vecht. Robert pattinson.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.