Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 22. I have lost my control

The kiss of a vampire

7 aug 2009 - 20:44

239

0

239



22. I have lost my control

Ik loop de trap af. Waarom kunnen Edward en Robert elkaar niet zien? En hoe weet hij dat allemaal? Ik besluit om een frisse neus te halen. Zonder de anderen. Dat moet ik toch wel aan kunnen. Ik maak de deur open en loop naar buiten. Het bos in. Ik loop rustig vooruit. Dan merk ik dat ik geen schoenen aan heb. Ag ja die was ik straks dan maar weer. Ik wil mijn krachten wel eens uitproberen. Ik grijp een tak vast en ruk de tak zonder enige moeite van de boom af.
‘Wow’
Ik pak de takken met beide handen vast en klim in de boom. Ik klim steeds hoger en hoger totdat ik een prachtig uitzicht te zien krijg. Ik blijf er zitten. Ik kijk in het rond. Hier vind ik rust. Kon ik hier maar met Robert zijn. Ik bijt op mijn lip. Niet aan hem denken. Dat maakt het alleen maar erger. Ik zucht. Ik ruik iets. Iets heerlijks. Zo’n zoete geur heb ik nog nooit geroken. Ik kijk naar onder. Het is een man. Ik hou me stevig vast aan de takken. Ik wil me beheersen. Voor Robert. Ik wil bij hem zijn. Dus nu moet ik doorzetten. Ik voel een stevige vind vlaag. Het brengt me uit ballans. Ik val op de grond. Ik heb me niet bezeerd. Ik kijk de man recht in zijn ogen. En dan kan ik me niet meer beheersen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.