Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 25. Goodbye

The kiss of a vampire

7 aug 2009 - 20:44

308

3

192



25. Goodbye

‘Is goed’
We lopen naar de garage en ik stap in de auto van Alice.
‘je hebt toch wel de sleutels?’
‘Tuurlijk’
Na een tijdje rijden komen we bij het huis aan. Het ziet er nog altijd uit als toen ik het verliet. Ik steek de sleutel in het slot. Ik duw tegen de deur en de deur gaat open. Ik loop naar binnen. Ik snuif de geur van het huis op. De geur van Robert. Ik loop langzaam naar mijn klerenkast. Ik begin te pakken in de tas die Alice mij gaf. Dan kom ik aan bij de kleren kast van Robert. Hij heeft er vast nog wel wat van mij verstopt. En inderdaad mijn ketting. Maar dan zie ik nog iets staan. Een doosje. Ik maak het open. Er zit een ring in. Nee toch. Ik begin te huilen. Nu voelt het pas echt hoe erg het vampier zijn mijn leven heeft gekost. Ik leg de ring weer terug en kijk naar zijn kleren. Ik wil in ieder geval iets meenemen. Ik pak een shirt van hem en ruik eraan. Precies Robert. Ik doe hem om. De tranen lopen over mijn wangen maar het moet. Ik zie dat Alice naast me komt staan.
‘Is het niet slimmer om niets van hem mee te nemen?’
‘Nee, nee ik wil op zijn mist iets houden.’
Snel pak ik mijn andere spullen. Dan herinner ik me de boeken. Die wil ik ook meenemen. Maar Alice moet ze niet zien. Ik stop ze snel onder in de tas.
‘Wat stop je daarin?’
‘Niets’
Ze kijkt me wantrouwend aan maar loopt dan toch door.
‘Heb je alles?’
‘ja, maar ik wil nog één ding doen.’
Ik loop naar de keuken en pak een stuk papier. Ik begin te schrijven.

Lieve Robert,
Ik heb alles meegenomen dat aan mij toebehoort. Alsjeblieft probeer mij te vergeten. Ga verder met je leven.
Ik zo altijd van je blijven houden
Esmee


Reacties:


AngelXWings
AngelXWings zei op 7 aug 2009 - 20:30:
Neej er komt nog meer


MyReflection
MyReflection zei op 7 aug 2009 - 17:38:
dit is zo mooi,
ik zit met dezelfde vraag als MissCullen,
nou als je nog verder gaat,
laa dan maar even weten,
xx


MissCullen
MissCullen zei op 7 aug 2009 - 16:59:
Wouw, ga je nog verder?
Of is het al afgelopen? Nou ja goed verhaal. xx