Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 26. They know the secret

The kiss of a vampire

7 aug 2009 - 20:52

307

0

199



26. They know the secret

Ik leg het brief je neer op de keuken tafel. Ik loop de kamer uit en maak de deur open. Ik Doe de deur op slot. Ik hou de sleutel. Misschien kan ik het ooit nog opbrengen om naar hem toe te gaan. Dan stap ik in de auto en laat Alice weg rijden. Weg van hier, weg van mijn verleden waar ik zo naar verlang. Ik wou dat alles gewoon weer bij het oude was. Maar dat kan niet. In mijn gedachten verzonken merk ik niet eens dat we al bij het huis van de cullens zijn aangekomen. Ik doe de portier open en pak de zak met spullen. Alice pakt de andere zakken. Ik wist niet dat ik zoveel spullen had. Ik loop naar de woonkamer. Ik zie daar iedereen bedenkelijk zitten. Wat zou er aan de hand zijn?
‘Heb je de boeken bij je?’
‘Welke boeken?’
‘Twilight enz.’
‘ O, die boeken, ja natuurlijk hoezo?’
Dan zie ik de blikken van de anderen. Ze weten het.
‘Weetje waarom ik het verborgen wilde houden?’
‘Nee’
‘Omdat ik niet wil dat iemand zich pijn doet, maar ik kon het gewoon niet geheim houden.’
‘Is goed hoor, van mij mogen ze het best weten. Maar mijn vraag is waarom heeft die vampier het op mijn gemunt?’
‘Dat weten we niet.’
‘Nu iets leuks, Esmee ogen dicht.’
Ik schrik van de verandering van onderwerp. Ik doe mijn ogen dicht. Ik voel dat we de trap op gaan. Ik hoor een deur kraken.
‘Doe je ogen maar open.’
Ik zie dat ze een kamer voor mij hebben gemaakt.
‘Dankjewel jongens’
‘Je hoort nu bij de familie’
Ik geef iedereen een knuffel van blijdschap. Hoor ik ten minste nog ergens bij.
‘We moeten het nog schilderen en alles maar dat komt voor elkaar’
‘Ik wil dat graag zelf doen’
‘Tuurlijk’
Nu heb ik tenminste een bezigheid en hoef ik niet meer aan hem te denken. Nu doe ik het weer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.