Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I just was on the right place at the right time.. » I just was on the right place at the right time.. (001)

I just was on the right place at the right time..

19 okt 2008 - 18:16

403

1

209



I just was on the right place at the right time.. (001)

Zuchtend haal ik mijn fiets uit het fietsenrek en kijk met een vies gezicht naar de lucht. Grote donkere wolken hebben zich opeengehoopt en in de verte hoor ik het zachtjes onweren. Als het maar niet deze kant op komt.. Ik zweer het, het lijkt wel avond zo donker is het. Toch is het nog maar drie uur in de middag. Er is zwaar weer op komst, maar ik was natuurlijk weer te koppig om niet naar mijn moeder te luisteren en op de fiets naar school te gaan. Ik wacht totdat die grote koelkast-tas met een kind eraan eindelijk op zijn fiets is geklommen en slingerend door het gewicht in de heg fietst. Wie neemt er dan ook zo'n megatas waar alle boeken in éen keer in kunnen? Nouja. Grinnikent fiets ik hem voorbij en ga opweg naar huis. Nog tien kilometer te gaan..
Ik kom maar langzaam vooruit door de harde tegenwind en de regen komt inmiddels met bakken naar beneden. Zat ik nou maar binnen.. Een eindje verderop zie ik iemand lopen. Wie gaat er nou lopen met dit weer? Denk ik. Op de éen of andere manier komt die persoon me bekend voor maar waarvan weet ik zo snel even niet. Ik blijf op dezelfde afstand fietsen en probeer te bedenken wie het is, ik moet het weten! Het is een jongen. Hij draait zich om. Ik weet wie het is. Het is Bill Kaulitz, rockster, zanger van Tokio Hotel, mijn idool, helemaal geweldig en hij loopt hier nog geen vijftig meter voor me. Wat doet hij in hemelsnaam hí­er. Ik begrijp er niks van. Hij blijft stilstaan! Wacht hij nou op me? Omg, ik moet er zeker weten vreselijk uitzien, zo helemaal doorweekt. "Ehh, hello, can I please have a lift..?" Dat is waar ook, natuurlijk weet hij dat wij Nederlanders geen Duits spreken. Kijk hem nou, helemaal doorweekt. Gelukkig heeft hij geen make-up op. "Ehh, sure.." Zeg ik een beetje verlegen. Ik heb geen flauw idee waar hij heen moet maar ik ga wel gewoon naar mijn huis toe. Nu ga ik nóg langzamer dan zonet. Niet dat Bill zwaar is, maar toch.
Een beetje buiten adem van het fietsen zijn me bij mijn huis aangekomen. (ik doe wat Engels is even in het Nederlands) "Bedankt voor de lift, ik ben trouwens Bill" "Graag gedaan, ik ben Reanne. Kom je mee naar binnen of moest je ergens naartoe?"


Reacties:


Mango
Mango zei op 19 okt 2008 - 19:46:
The start of a beautiful romance?
Hij is leuk