Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » GazeRockIsNotDead(Gestopt, tijdelijk?) » Angry Reita?

GazeRockIsNotDead(Gestopt, tijdelijk?)

8 aug 2009 - 1:17

530

6

517



Angry Reita?

Ik zag dat rare ding waar hij op gezeten had nog in de bosjes lag. Er draaiden wat dingen rond en ik trok mijn wenkbrauw op.

"Kan ze praten?" Dat gezicht van die meisjesachtige jongen verscheen voor me en ik sprong geschrokken achteruit. Ik werd opgevangen door iemand en keek achterom. Ruki schudde zijn hoofd en keek me glimlachend aan toen hij door had dat ik naar hem keek. "Ze fluistert.. maar ik betwijfel het of ze ons kan verstaan." Aoi keek me twijfelend aan en ik knikte rustig. "ik.. versta jullie.. een beetje.." Fluisterde ik met moeite in de taal die hun spraken. Alle 4 de jongens keken me verbaasd aan en ik glimlachte voorzichtig. "Waar is Kai!?" klonk er een zware en kwade stem. Alle 4 de jongens keken een kant op en ik keek om Aoi, die voor me stond, heen. Iemand met een doekje om zijn neus leek het wel, kwam kwaad kijkend de trap af gelopen. Ik keek opzij naar de overige twee jongens en de jongen met het korte zwarte haar met blaadjes keek met grote ogen naar de jongen die op ons af kwam lopen. "Wí¡í¡r is mijn mini brommer?" de jongen met dat doekje voor zijn neus keek kwaad naar de jongen naast mij en Aoi draaide zich lachend om. "Kijk eens goed in de bosjes Reita." Grinnikte hij. Ik bekeek de jongens die nu tegen over mekaar stonden. Blijkbaar heette die jongen met al die blaadjes in zijn haren, Kai. Ik ging er van uit dat die kwade jongen Reita heette en ik hoorde Kai wat piepen. Nu wist ik alleen nog niet hoe die andere, meisjesachtige jongen heet.. Ik wierp een blik op hem en hij keek glimlachend naar Reita en Kai. Ik zag nu hoe Reita langs Kai naar buiten keek en alleen nog maar kwader leek te worden. "Mijn heilige Brommer!" gilde hij toen uit wat me verbaasd stond staan. Dat was wel heel erg hoog voor een jongen met zo'n zware stem.. Ik keek vragend naar Ruki, want wat bedoelde Reita nu weer met een brommer? "R.. Ruki?" vroeg ik zacht aan hem en Ruki keek me even verbaasd aan. Toen glimlachte hij vriendelijk en gaf me een knikje. "W.. wat is een Br.. brommer?" Ik beet op mijn onderlip en keek naar de grond. Ik schaamde me eerlijk gezegt nu best wel over het feit dat ik niet zo goed praten kon. Wat zullen ze wel niet voor iets raars van me denken? Ik hoorde Ruki zachtjes lachen. "Dat is een toestel waar je op kan rijden." zei hij toen. Ik keek hem even niet begrijpend aan, maar snapte wat hij bedoelde toen ik het weer voor me zag dat Kai heel snel op me af kwam. Dus dat kleine geval waar hij op zat was dus een brommer? Ik glimlachte en keek om naar Reita die zijn brommer de bosjes uit probeerde te trekken. "Moet ze niet eens wat eten? zie is brood mager!" het gezicht van de meisjesachtige jongen verscheen vlak voor me en hij bekeek me bestuderend. Ik keek hem angstig aan. Hij stond wel heel erg dichtbij.. "Misschien wel ja. Ik maak wel wat klaar." Ik bleef naar de jongen voor me kijken en hij glimlachte. "Ik doe je niks hoor." zei hij gerustellend en ik knikte voorzichtig.


Reacties:

1 2

SachikoChan
SachikoChan zei op 19 aug 2009 - 16:26:
Deze is echt leuk! verder!!? <3


Oogje
Oogje zei op 9 aug 2009 - 20:04:
verder!!!!!! <333


Kaida
Kaida zei op 8 aug 2009 - 12:35:
Yay! Reita is facking geil <3
I want moreeeeeee =D


MissCullen
MissCullen zei op 8 aug 2009 - 10:48:
Geweldig. ga snel verder


XxXLICIOUS
XxXLICIOUS zei op 8 aug 2009 - 9:11:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW
ik ben verliefd.
JIJ MOET VERDER.
OF IK SLOOP REITA'S BROMMER!
Ok, dat doe ik niet, want Reita is me veel te dierbaar.

<333333