Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 30. With Robert

The kiss of a vampire

8 aug 2009 - 13:19

247

0

207



30. With Robert

Ik stap de deur uit. De auto kan ik niet pakken. Dat wordt maar rennen. Ik kijk omhoog. Het begint langzaam donker te worden. Ik zet een sprintje. Ik weet de weg uit mijn hoofd. Wist ik dat niet kon ik nog bij hem komen. Zijn geur is zo sterk voor mij maar ik hoef het niet per se meer te drinken. Niet meer. Ik kom aan bij ons huis. Ja nog steeds ons huis. Ik ben zo blij dat ons huis vol met ramen zit. Ik kijk naar binnen. Ik zie hem niet. Zal hij al slapen? Dat is niets voor hem en al helemaal niet zo vroeg. Ik loop naar de kant waar onze slaapkamer is. Ik zet me af tegen het muurtje en houd me vast aan de rand. Ik trek mezelf omhoog en ga op het venster bankje zitten. Wat ben ik blij dat we die zo breed hebben gemaakt. Ik kijk naar binnen. Ik zie Robert onder de dekens liggen. En zijn ogen zijn rood. Rood van het huilen. Hij slaapt. Het raam staat open. Ik probeer en zachtjes door heen te komen. Ik land zachtjes naast hem. Het voordeel van Robert. Hij slaapt altijd heel erg vast. Ik kruip bij hem onder de dekens. Een rilling gaat over zijn rug maar hij wordt niet wakker. Ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn nek. Zo blijf ik liggen. Ik wou dat dit voor eeuwen kon duren.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.