Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 31. Stt...

The kiss of a vampire

8 aug 2009 - 13:20

260

0

219



31. Stt...

Ik voel dat Robert beweegt. Ik kijk op. Hij draait zich om. Ik kijk hem recht in de ogen. Ik zie dat hij wat wilt gaan zeggen. Maar ik leg mijn vinger op zijn mond. Zo zitten we een tijdje. Zwijgend. Maar zijn ogen zeggen alles. De dagen die hij verdriet had om mij en dat niemand hem geloofde. Ik krijg er bijna zelf tranen van in mijn ogen. Ik voel dat Robert langzaam zijn hand naar mijn gezicht doet. Ik voel dat zijn hand over mijn gezicht gaat. Ik zie aan zijn ogen dat hij zich afvraagt waarom ik zo koud ben. Ik denk dat het tijd is om te gaan. Ik sta langzaam op. Ik wil hier blijven voor eeuwig maar ik kan niet. Ik zie dat Robert iets wil zeggen. Ik loop naar hem toe. Zal ik het doen? Zal ik hem zoenen. Ik ga langzaam met mijn lippen naar die van hem. Ze raken elkaar aan. Al in het bloed in mij gaat tolt en dat van hem ook. Het voelt magisch maar ik merk wel dat het steeds moeilijker is om mij te beheersen. Dan laat ik los.
‘Dit is een droom’
Ik stap uit het raam en kijk naar het huis. Dan ren ik naar huis. Daar staat Edward al te wachten. Ik schrik van zijn verschijning.
‘Je was bij Robert hè’
‘Wat maakt jou dat uit?’
‘Je hebt zijn dromen gemanipuleerd’
‘He’
‘Hij si net wakker geworden en ik las zijn gedachten. Hij dacht dat hij dat van jou droomde’
Ik kijk hem met grote ogen aan. Kan ik dromen beïnvloeden?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.