Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 40. He is awake

The kiss of a vampire

8 aug 2009 - 13:24

200

0

208



40. He is awake

Ik weet niet hoe lang ik hier zit. Het maakt me niet uit. Ik doe zo stil mogelijk. Ik wil Robert niet wakker maken. Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen om me heen. Op dat moment hoor ik een klik. Ik zie dat een deur open gaat. Robert loopt wrijvend in zijn ogen naar buiten. Dan ziet hij mij. hij kijkt me met grote ogen aan. alsof ik het nieuwste wereld wonder ben. Hij loopt op me af en gaat naast me zitten. Ik voel zijn vingers over mijn been gaan. Hij zegt nog steeds niets.
‘Ja, ik ben het echt’
‘Sorry, dat ik je zo aangaap’
‘Geeft niet’
‘Wat is er gebeurt?’
Ik kijk weg. Moet ik het hem zeggen? Ik kijk in zijn ogen. Eigenlijk wil ik al die pijn heb besparen. Ik zie in zijn ogen dat hij snakt naar de waarheid. Hij doet mij lucht happen ondanks dat ik het niet nodig heb. Ik wil hem niet kwetsen. Maar het zal toch moeten. Ik zal de waarheid onder ogen moeten komen. Hoe pijnlijk hij ook is. Ik zucht. Ik ben bang dat hij me voor gek verklaart. Bang dat hij mij niet begrijpt. Ik moet het erop wagen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.