Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 15

Listen to your heart

5 nov 2008 - 19:09

213

2

199



Hoofdstuk 15

'Wat isser aan de hand?' vraagt bill meteen overbezorgt. 'ben ziek' antwoord ik beetje droog. mijn keel doet enorm veel pijn en het kost zelf moeite om te praten. 'wat heb je dan?' vraagt hij weer bezorgt. 'weet ik niet' zeg ik met veel moeite mijn stem klinkt schor en pijnlijk. 'kan ik langskomen?' vraagt Bill bijna meteen. 'ja is goet' zeg ik zachtjes 'ik kom meteen' zegt bill meteen. Ik wed dat hij hij dan al met zijn schoenen aan het klungelen is want i khoor hem niet goed meer. Ik hoor hem inhaken en zak wat dieper in mijn bed en verstop me lekker knus onder mijn deken. en val weer in slaap. Ik word wakker van een kusje op mijn voorhoofd. Ik open mijn ogen. Ik verwacht Bill maar zie bart. 'hey je moeder heeft me gebeld' zegt hij lief en hij wrijfd een haar van mijn voorhoofd 'djezes je gloeid' zegt hij overdreven. Ik glimlach alleen maar. Hij gaat zitten. We praten wat en k vertel hem over over gisterennamiddag zijn glimlach word groter met elk word tot ik aan het stuk kom dat Nico bij bill en mij kwam zitten. 'den onozelaar!' flapt ij eruit.

Sry de volgende word echt wel langer..Ben nu echt ni in de stemming


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 2 nov 2008 - 18:27:
Sneelll verderr!!
Ga gewoon verder als je zin hebt.. k heb geduld..
hoop ik...


ananas
ananas zei op 20 okt 2008 - 20:25:
Groot gelijk!!!
vink ook!!
SNEL VERDER!!!!