Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 43. This is the end

The kiss of a vampire

8 aug 2009 - 13:26

267

0

185



43. This is the end

‘en dat doel gaat je niet lukken’
‘Misschien nu nog niet, maar ik heb eerst een ander doel voor mij’
‘Wat dan’
‘Ja, en je miezerige vriendje vermoorden, aangezien hem bijten niet lukt’
‘Dat is toch een plan mislukt’
Ik zie hem even verbouwereerd kijken. Dit is mijn kans. Ik zet hem op mijn lopen. Ik probeer niet achter me te kijken maar mijn zintuigen zeggen mij dat hij me volgt. Ik zie het huis van de cullens. Ik ben daar niet meer welkom. Ik zie al het gezicht van Edward vol afkeer naar mij. Ik zal het toch moeten wagen zij zijn mijn enige redding. Ik ren de trap op en bonk op de deur. Ik zie Rosalie voorbij lopen en kijkt me aan. Ik haar ogen zie ik afkeer en verdriet. Zo heb ik haar nog nooit gezien. Zou het haar echt schelen dat ik hun in de steek heb gelaten? Zei was meestal het onverschilligste persoon van het stel. Dan voel ik dat iets of iemand mij van achteren grijpt. Ik hoef niet eens te vragen wie dat is. Ik voel een grote kracht over me heen alsof ik val. Ik kijk naar onder, we vallen inderdaad. Opeens voel ik een klap in mijn rug. Ik voel de harde koude grond onder mij. De bladeren braken mijn val niet. Ik wil het uitschreeuwen van de pijn maar ik krijg geen woord over mijn lippen geperst. Dan kijk ik recht in de ogen van Ivan. Ik kijk in zijn moordlustige ogen. Dit is mijn einde. Ik sterf hier. Alleen. Alleen gelaten door mijn vrienden en familie. Ik heb het verdient.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.