Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 48. My time

The kiss of a vampire

8 aug 2009 - 13:28

230

0

180



48. My time

Ik kijk naar het beeldscherm. Hebben mijn ouders me echt gemist? Na al die jaren. Die jaren dat ze me haten omdat ik niet deed wat ze wilde. Ik moest doen wat zei zeiden anders zwaaide er wat. Maar toen Robert in mijn leven kwam stopte het. Goddank. Ik klik de mailtjes weg. Die beantwoord ik later wel. Ik open een document in word. Het is tijd. Tijd om mijn geest te verruimen en doen wat ik het liefste doe. Schrijven. De eerste woorden verschijnen op het papier. Letter voor letter. Als om me heen vergeet ik. Wat Robert doet. Dat de vogeltjes fluiten en dat de wind waait. Dat de regen klettert tegen de ramen. Ik ben in mijn eigen wereld. In een wereld van geen pijn en haat. Alleen geluk. Ik weet niet hoe lang ik hier zit te schrijven maar dat maakt me niet uit. Dit is mijn tijd. Opeens voel ik ene hand op mijn schouder. Ik schrik op.
‘Ik weet dat je niet eet maar zou je bij me willen komen zitten?’
‘Tuurlijk’
Ik sta op en loop achter Robert naar de keuken. Ik ruik de geur van eieren. De geur waar ik zo van hield maar nu walg ik er van. Zou dat ook zijn bij elk ander menselijk eten? In het boek walgde Edward ook van mensen eten. Dan zal ik er vast ook van walgen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.