Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The kiss of a vampire » 51. Danger

The kiss of a vampire

8 aug 2009 - 13:29

236

0

191



51. Danger

Ik moet op mijn lippen bijten om niet te huilen. Ik moet doorzetten. Gelukkig vragen ze alleen maar dingen over het huwelijk. Die kan Robert makkelijk beantwoorden. Ik zwijg. Het is beter zo dat ik niets zeg totdat dit voorbij is. Eindelijk gaat ze zoemer dat het interview gedaan is. Ik sta gelijk op en loop naar buiten. Weg hier. Weg van hier! Ik hoor dat Robert me gelijk volgt. Als ik net een stap buiten zet voel ik dat Robert mijn hand grijpt.
‘Het spijt me, ik had dit niet moeten doen’
‘Je wist het ook niet, maar dit doe ik nooit meer.’
De tranen lopen over mijn wangen. Ik voel dat Robert zijn armen om me heen slaat. Zijn lichaam voelt warm, vertrouwt. Dan hoor ik het klikken van camera’s. De flitsen komen in mijn ogen. Kunnen ze ons nou nooit met rust laten? We moeten weg hier! Robert trekt me mee in de auto en doet gelijk de deur dicht. Gelukkig zijn de ramen geblindeerd. Hebben we tenminste nog een beetje privacy. Ik kan me niet meer inhouden. De tranen lopen over mijn wangen. Deze wereld is niets voor mij. Niet meer. Vroeger vond ik het heerlijk maar nu niet meer. Alles waar ik vroeger van hield, hou ik nu niet meer van. Behalve een iemand. Robert. Opeens hoor ik een heldere stem in mijn hoofd. Het is de stem van Edward.
‘Kom snel, Rosalie is verdwenen.’


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.