Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 1 striffy tell's he's in love.

crazy little thing called love CB (gestopt)

8 aug 2009 - 13:46

396

3

257



1 striffy tell's he's in love.

er kunnen wat spelfouten in zitten maar ik heb geen zin om die te veranderen..

striffy pov.
ik zit op mijn kamer en zucht. ik kijk naar een foto van mij en de rest van de band. die is nog niet zo heel oud. we hadden net een tour gehad en we hadden de heletijd door meningsverschillen en toen kwam yu op het idee om naar een pretpark te gaan. we gingen met z'n 5en naar movie park germany en het was echt lachen. de heletijd door maakte we geintjes en we deden niks echt sirieus die dag omdat we dat al weken hadden gedaan. ik slaak nog een zucht en dan komt romeo binnen.
''ey man wat is er?''
''niks hoezo?''
''dude jij gaat mij niet wijs maken dat er niks is. je bent de heletijd down en je praat niet meer zo veel als normaal. wat is er?''
''je gaat me toch alleen maar haten?''
''echt niet! en je kan me vertrouwen. dat weet je!''
''oke oke ik ben verliefd...''
''echt! op wie en waarom maak je er een probleem van?''
''op shin...'' mompel ik zachtjes.
''dude! dat kan toch! daar hoef je je toch niet voor te schamen! vertel het hem!''
''JA DAAG!! dan is het dag cinema bizarre!''
''echt niet! zo is shin niet.''
''hoe ben ik niet?'' vraagt shin verbaast waneer hij binnen komt.
''striffy en jij moeten een praten! over liefde!'' zegt romeo dan en loopt de kamer uit.
''jij heet toch romeo!'' roep ik hem na. en shin schiet in de lach.
''wow ik ben grappig!'' zeg ik emotieloos en shin komt naast me zitten.
''oke hoe ben ik niet?''
''je moet eerst beloven dat je niet boos wordt!''
''ja ja beloof ik dude! ik zou nooit op jou boos kunnen worden!''
''oke dan, kijk het zit zo ik en romeo zaten net te praten over... je weet wel...'' ik kom echt niet uit mijn woorden en staar zuchtend naar de grond.
''over wat?''
ik zucht en blijf naar de grond kijken.
''ik moet dus raden, oke uhm... ben je verliefd?''
ik knik alleen maar blijf naar de grond staren.
''en ik zou... op mij?'' ergens dacht ik bij die laatste woorden iets van vreugde denken te horen en ik knik heel zachtjes. hij tilt mijn hoofd op en kijkt me aan.
''ik ook op jou.'' fluistert hij dan. ik krijg een lach op mijn gezicht en buig naar hem toe. hij drukt zijn lippen op die van mij en ik heb het gevoel alsof ik zweef. ik kijk hem dan weer lachend aan en we lopen samen naar beneden.


Reacties:


TwinVampire
TwinVampire zei op 26 okt 2009 - 16:41:
woooooow flashback hihi dit verhaal staat ook op quizlet ik dacht al wtf deze ken ik =O
Maaaaar die gaat maar tot 73 dus ga snel verder lezen vanaf die
Xxx


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 8 sep 2009 - 7:51:
wiewj omg omg omg wat zijn ze toch lief..

en en en ik ga nu je volgende deel lesen


realchick
realchick zei op 16 aug 2009 - 10:26:
whaaaa hij is zo lief<3