Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 2 Yu I love you!

crazy little thing called love CB (gestopt)

8 aug 2009 - 13:47

546

0

213



2 Yu I love you!

kiro pov
ik zit tegen over yu aan tafel en staar hem onbewust aan.
''is er iets?'' vraagt hij dan bezorgt. ik schud verwart van nee en zucht.
''er is wel iets he. als je er over wilt praten kun je bij mij terecht.''
''sorry Yu, niet met dit.''
''hoezo niet? gaat het over mij, over iets waar van je denkt dat ik er niet tegen kan?''
''die eerste.'' zeg ik nog steeds afwezig.
''als het over mij gaat kun je het toch het beste met mij bespreken.''
''misschien.''
''ik ga echt niet raden dus vertel nou maar gewoon dan ben je er vanaf.''
''oke! je wil het weten! ik ben verliefd op je! ben je nu blij?'' roep ik en sprint naar boven. ondertussen kom ik striffy en shin tegen die hand in hand van de trap lopen. ik besteeds er verder geen aan dacht aan en ga naar mijn kamer en doe de deur opslot.

yu pov.
met stomheid geslagen kijk ik hem na. kiro is verliefd op mij... kiro is OOK verliefd op mij. ik krijg een grijns op mijn gezicht. ik ga kiro achter na en kom ondertussen een verbaasde shin en striffy tegen. ze kijekn me vragend aan en ik knip oog. ik had alleen striffy vertelt dat ik op yu verliefd ben en hij vertelde mij dat hij op shin is. hij was er kapot van omdat hij dacht dat shin niet op hem was maar zo te zien hebben ze iets ofzo. ik ren door naar de kamer van kiro en klop op de deur.
''flikker op!'' hoor ik hem roepen.
''kiro doe open! nu!'' roep ik terug.
''nee! ga weg!''
''DUDE! we moeten praten!'' ik ga echt niet door het hele appartementencomplex krijsen dat ik ook op hem ben.
''we moeten niks!'' ik loop zuchtend naar mijn eigen kamer en schrijf een briefje.

je weet niet hoe lang ik al heb gehoopt dat je dat tegen me zou zeggen dus doe open en kus me! X kiro

schrijf ik er op en schuif het onder de deur door. ik wacht tegen de deur post tot dat hij eindelijk open doet. na zo'n 5 minuten gaat de deur open en staat kiro daar met betraande ogen. ik neem hem in mijn armen en kus hem. hij slaat zijn armen nu ook om mij heen en kijken elkaar dan aan.
''dude je weet niet hoe geweldig ik vind!'' zegt hij dan blij.
''lieve schat, jij weet half niet hoe blij ik ben!'' roep ik dan en we zoenen elkaar weer. romeo komt fluiten door de gang lopen met een meisje.
''dus heel cinema bizarre is nu verliefd!'' zegt het meisje vrolijk. ik en kiro kijken naar de grond.
''huh? heel cinema bizarre?'' vraagt kiro dan verward.
''ja shin en striffy gaan nu ook met elkaar.'' zeg ik uitleggend.
''ik vind het echt geweldig om iedereen hier zo gelukkig te zien. ik ben jackie trouwens.'' en ze steekt haar hand uit.
''aan genaam ik ben dus Yu.''
''en ik dus kiro.'' we kijken romeo aan die blozend naar de grond staart.
''geeft niks hoor schatje zeg ik lachend en romeo krijgt ook meteen een grins op zijn gezicht.
''als hij zo kijkt moet je 'geeft niks hoor schatje'zeggen'' lacht kiro dan.
''oke bedankt voor de tip! ik zie jullie nog wel he!''
''ja dat zal vast wel!'' roepen ik en kiro tegelijk en we verliezen onze aandacht weer aan elkaar.

reacties bitte!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.