Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » It's the end of the great Strify. » Inside the limo.

It's the end of the great Strify.

8 aug 2009 - 15:22

588

4

251



Inside the limo.

Still Yu pov:

Kiro regelt een limo en nog geen 10 minuten later hangen we op de zachte banken met een Red Bull in onze handen. “Waar gaan we eigenlijk eten?”¯ vraagt Kiro. “Bij de chocolade fabriek, waar anders.”¯ Zucht Strify alsof hij het elke dag doet. “Nee. Ik wil geen choco. Choco is vies.”¯ Zeg ik droog en neem nog een slokje van mijn overheerlijke Red Bull. Strify’s mond zakt een halve kilometer open. “Ohoh! Yu! Jij stouterd! Hoe durf je zoiets iets te zeggen over het meest heilige, hetgeen wat deze gemeenschap in leven houd! Dat is zó’n harde belediging! Ik weet zó zeker dat jij word opgepakt, meneertje Slaaf!”¯ gilt hij en hij zwaait zijn haar naar achter. “Stelletje weirdo’s.”¯ zegt hij nog even arrogant en Rom3o krijgt ineens last van een vreselijke lachbui. Hij rolt over de grond en als de limo een scherpe bocht neemt knalt hij tegen Strify’s voeten aan, die direct hysterisch begint te schreeuwen. “Aaaah! Rom3o! Dóe - nou - eens - even - normaal - ja!”¯ roept hij kakkerig en maakt zijn wangen bol. Rom3o gaat op zijn hurken voor Strify zitten en leunt met zijn armen op Strify’s benen. “Zeg, zit je lekker?”¯ vraagt Strify droog. “Jhoa.”¯ Antwoord Rom3o. “Strify, wat ben je eigenlijk toch ook weer een geile, arrogante slet vandaag.”¯ Flap ik er ineens uit. “Zó! Dat zat je zeker allang dwars?”¯ roept Shin, die blijkbaar doorhad dat ik dat al een tijdje wou zeggen. “Hé hallo. Ik ben geen slet, ja. Wel geil. Nee, eigenlijk ook niet. Wel qua uiterlijk natuurlijk, ik ben vreselijk onweerstaanbaar. Maar geil van geil zijn niet. En arrogant ook niet. Nouja, dat dan weer wel…”¯ ik zucht. “Strify, je begint weer met onzin tegen jezelf te lullen.”¯ “Jaja sorry. Dat heb je weleens wanneer er geen chocola is. En ik ben een kletskont. Ik hou van praten en babbelen en onzin lullen enzo.”¯ Vervolgt hij zijn verhaaltje. “Dat was ons inmiddels al wel duidelijk geworden.”¯ Knikt Kiro. “Waarom ben ik ook alweer in deze band gekomen?”¯ vraagt Rom3o die nog steeds op Strify’s benen hangt. “Omdat wij sexy zijn.”¯ antwoord Strify. “Helemaal mee eens.”¯ Knik ik instemmend. Rom3o pakt een plukje haar en begint erop te sabbelen. “Toch heb ik spijt dat ik nu zo vaak bij Strify ben. Ik ga dit gewoon niet overleven, dat weet ik nu al.”¯ Zegt hij serieus. “Nou, als je me zo vervelend vind moet je ook niet op m’n benen gaan hangen en moet je wel chocola voor me gaan kopen. Hup eruit jij! We zijn er.”¯ Zegt Strify terwijl hij Rom3o letterlijk de limo uitduwt zodat hij even later languit op de stoep ligt. “Ja. En dan lig je op de straat voor een supermarkt, om even chocola te kopen voor een of andere doorgedraaide diva. Dat is echt zoals ik mijn leven voorstelde.”¯ Zucht Rom3o sarcastisch en hij waggelt naar de supermarkt. “Hij heeft niet eens geld meegenomen, dat dommertje toch weer.”¯ Giechelt Strify en pakt Shin’s Red Bull af. “Heee!”¯ roept Shin en hij wilt zijn Red Bull terug pakken. “Nee af. Mijne is op. Ik ben Heilig. Ik heb geen chocola, maar nu wel drinken.”¯ Zegt hij trots. “Strify, ik heb echt een hekel aan je, je bent gewoon een strontvervelend kereltje geworden en ik denk dat je maar uit de band moet omdat je een weet ik veel. Je bent gewoon irritant!”¯ grijnst Shin. “Ik hou van je, Shin.”¯ Zegt Strify dan opeens en hij gaat naast Shin zitten en legt zijn hoofd tegen Shin’s schouders.


Reacties:


realchick
realchick zei op 18 aug 2009 - 7:45:
HAHAHAHA IK ZIE ROMEO AL HELEMAAL WAGGELEND DE SUPERMARKT INLOPEN
EN HAHAHAA DIT IS ECHT ZOOO STRIFY XD


MoonRocker zei op 8 aug 2009 - 22:35:
Aaah zielig Romeoding <3
En je vermoordde me zojuist opnieuw.
En nu ga ik weer verder lezen ^^
*wordt waarschijnlijk weer vermoord ofzo*


cocoloco
cocoloco zei op 8 aug 2009 - 15:27:
omg ik lig weer strijk! en hoe gaat romeo nu aan chocolade voor strify komen?


Kyoru
Kyoru zei op 8 aug 2009 - 15:24:
Rom3o = Gek op Strify
en Strify= Gestoorde gek die van Shin houd
hoe cute^^
please snel verder ookal weet ik lekker al wat er gebeuren gaat
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI
xK.K.^^