Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 4 'say I love chocolate!'

crazy little thing called love CB (gestopt)

9 aug 2009 - 1:26

861

4

300



4 'say I love chocolate!'

just enjoy!

Yu pov.
ik en kiro zijn net terug van een rondje suppermarkt en het was echt niet leuk! we zijn er drie keer door heen gegaan omdat hij zo nodig een karretje vol met chocolade wilde hebben! romeo heeft net naar strify geroepen dat er chocolade was en raar genoeg komt hij niet meteen van de trap af hollen.
we gaan aan tafel zitten en ik pak een zak chips. het is nu 2 uur 's middags en we hebben met al onze ouders afgesproken om uit eten te gaan. alleen op het laatste moment zeiden die van shin af en ik heb zo''n gevoel dat hij zelf dus ook niet mee gaat. na een half uur is strify nog steeds niet beneden dus maken we ons wel een beetje zorgen om onze zanger.
''wie gaat er mee kijken waar strify is?'' mompel ik.
''ik ga wel mee.'' zegt kiro dan.
''roep maar als hij nog ademt!'' roept romeo lachend. jackie die er al de hele dag is en eigenlijk wel weer mag vertrekken begint irritant te giegelen. in het begin was ze nog wel aardig maar nu is ze gewoon debiel bezig. van mij mag hij dat blondje van een paar weken terug weer nemen die was aardig en nog best slim ook en ze bleef niet de heledag op je lip zitten. ik en kiro lopen naar de kamer van shin waar we hem voor het laatst zagen. dan horen we allemaal gelach van af de badkamer. we luisteren even naar wat ze doen.
''nee shin stop!!!nee AA!! DUDE!''
''haha lekker voor je!''
''oh jah! hier met jou.''
''NEE! strif! niet doen! strif mijn haar!''
''hahaha! wat zij je?''
ik en kiro kijken elkaar vaag aan en ik doe de deur open.
''waar zijn jullie mee bezig?'' vraag ik geschrokken. voor ons staan onze zanger en drummer drijfnat met uit gelopen make-up en hun haar hemaal door de war.
''douchen.'' zegt strify droog. ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan.
''douchen?''
''ja mag dat niet meer?''
''en shin moest mee?''
''ja ik had even zin om hem lekker geil tegen me aan te hebben.'' lacht hij. ze gooien ze een handdoek toe en we gaan weer naar beneden.
''en hoe gaat het met ze?''
''ze stonden te klieren in de badkamer.''
''oke...'' even later komen shin en strify droog en opgetut weer naar beneden en ploffen in de bank.
''strif!'' hij kijkt op en ik gooi een reep chocolade naar hem toe. hij vangt hem simpel op en maakt hem gelijk open.
''ik snap niet hoe jullie dat kunnen eten!'' zegt shin met een vies gezicht.
''ach man lekker!'' roept strify terug.
''wat is er nou weer lekker aan?''
''gewoon die zoetigheid, bijna net zo zoet als een tongzoen van jou!'' roept strify en hij geeft shin een kus. ik en kiro kijken elkaar een en geven elkaar ook een kus. romeo zit met een lachaanval in de bank tegen over hun en jackie zit er naast. ineens wordt er aan gebelt en ik ga dan open doen. voor de deur staat een jongen met donker haar zoals jackie en de zelfde ogen hij is niet erg breed en kleed zich best gaaf.
''ik kom voor jackie, ik ben haar broer bowie. is ze hier.''
''ja kom maar binnen.'' ik loop met de jongen terug naar de woonkamer. waar strify met een grote grijns zijn chocolade zit op te eten, kiro zit er naast met de zelfde grote gijns en shin kijkt hun bezorgt aan.
''ik ben echt bang dat jullie er nog eens dood aan gaan hoor!'' zegt hij dan.
''maak je geen zorgen dat doen we heus niet!''
''jullie weten toch dat in ieder reep chocolade zo'n 5 of 6 insecten poten zitten.'' zegt bowie dan. kiro en strify kijken hem dom allebij aan en halen dan hun schouders op en eten door.
''hoe weet je dat eigenlijk?'' vraagt strify dan.
''omdat ik in een chocoladefabriek werk.''
''COOL! dus jij kan zo veel chocolade eten als je maar wil!'' zegt strify opgefokt.
''ja en dat doe ik ook ik eet het als lunch!''
''jij hebt echt een droombaan!'' roept strify met glinsters in zijn ogen.
''jullie niet dan? jullie zijn een succes volle band met milioenen fans!''
''ja dat klopt maar jou baan is ook niet slecht!''
''dat klopt het betaald genoeg om binnen kort een auto te kunnen kopen.''
''hier dat bedoel ik nou! en daarna kun je op je zelf wonen en blablabla!''
''maar ik en jackie moeten er weer vandoor. kom je jackie?''
''ja ik kom.'' ze drukt een kus op romeo zijn wang en vertrekt. ondertussen hebben kiro en strify hun chocolade al weer op en zit strify met shin op zijn schoot. strify en shin zitten de heletijd te zoenen net als ik en kiro maar ik zit bij kiro op schoot. romeo is naar boven gegaan omdat hij geen zin had tegen ons geklef aan te moeten kijken. ik en kiro zitten al zo'n 10 minuten in de zelfde tongzoen en ik moet zeggen zo erg vind ik het niet. maar dan gaat mijn mobiel af. ik neem zuchtend op.
''met Yu''
''hey yu met mama, ik heb mijn tas bij jullie vergeten zou je die mee willen brengen vanavond?''
''tuurlijk mam.''
''oke tot vanavond.''
''ja bye!'' en ik hang op. ik flikker mijn gsm een richting op en ga verder met kiro.


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 8 sep 2009 - 8:08:
mwahahaha jeej ik ga snel verder lesen dees verhaal is echt ongelofelijk gaaf


realchick
realchick zei op 16 aug 2009 - 10:37:
WHAAAAAAA DIT IS ZO SEXY VERHAAL OMGAY XD


dms136
dms136 zei op 8 aug 2009 - 22:42:
veder


Kaida
Kaida zei op 8 aug 2009 - 16:45:
Whaaaaaaaaa ik zie het al voor me: Yu die bij Kiro op schoot zit XD
Kiro geplet ^^
Vet cute <3