Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » It's the end of the great Strify. » Everybody is hugging.

It's the end of the great Strify.

8 aug 2009 - 18:14

542

5

285



Everybody is hugging.

Last time Yu pov:

Shin slaat zijn arm om Strify heen. “Stiekem ben je toch ook wel weer heel lief.”¯ Zegt hij schattig. “Ga niet gay doen terwijl ik heel zielig in m’n eentje zit!”¯ roep ik met een pruillipje. “En nee Kiro, wij gaan niet knuffelen.”¯ Zeg ik alvast als ik zie dat hij zijn mond opendoet. “Nou.”¯ Kiro slaat zielig zijn ogen neer en maakt kleine snikgeluidjes. “Yu! Jij egoïstische bamibal! Ga Kiro troosten, nu wel heel snel meteen!”¯ beveelt Strify en ik schiet overeind naar Kiro toe. Ik spring boven op hem en sla mijn armen zo stevig mogelijk om hem heen. “Oh Kirootje toch! Niet huilen, lieverdje! Alles komt goedje! Zeker wetentje!”¯ zeg ik kinderlijk. “Je plet me!”¯ piept Kiro. Ik laat mijn armen los hangen en Kiro hoofd komt tevoorschijn. “Godjezusteringtyfusheiligemaria.”¯ Zucht hij. “Dat was mijn eerste bijna dood ervaring!”¯ “Helemaal niet. Dat was toen je verplicht met mij meemoest naar dat concert van Gerard Joling.”¯ Zegt Strify droog. “Zeg nog 1 keer die naam en ik zweer je dat je me zult moeten reanimeren.”¯ Kiro slaat zijn handen tegen zijn oren en plet zowat zijn eigen hoofd. Strify haalt diep adem. “Hallo, daar ben ik wéér.”¯ Horen we dan de stem van Rom3o die de limo inkomt. Hij gooit de reep chocola naar Strify toe die hem tegen zijn hoofd krijgt. Strify begint te gillen als een speenvarkentje en vliegt naar de bank tegenover hem. “Wat wí¡s dat!”¯ hijgt hij als hij daar eenmaal zit. “Dat, mijn beste Strify, was jouw Heilige chocola, wat nu een deuk in jouw hersens heeft veroorzaakt door mijn goeie werpkunsten.”¯ Zegt Rom3o. “Heeft chocola mij bijna dood gemaakt?”¯ vraagt Strify dan droog. Rom3o knikt. “Ik hou van chocola! Maar hoe kan jij chocola gekocht hebben zonder geld?”¯ Strify kruipt terug naar de andere bank en grist zijn chocola uit Shin’s handen. “Ik wil ook een stukje.”¯ Piept Shin. “Nee want jij vind chocola vies.”¯ Strify steekt zijn tong uit en stopt dan zo ongeveer de helft van die hele reep in zijn mond. “Zo. Past het allemaal?”¯ vraagt Kiro met opgetrokken wenkbrauw. “Ja. Ik heb geoefend met grotere dingen, dus dan past dit ook wel.”¯ Antwoord Strify als hij de chocola uit zijn mond heeft gehaald. Ik proest het uit van lachen en ooit Shin en Rom3o kunnen zich niet meer inhouden. Kiro’s ogen staan wijdopen. “Wí¡t voor grote dingen heb jí­j in je mond gehad, Strify!”¯ roept hij grijnzend. “Nou gewoon…”¯ Strify schuift wat heen en weer. “Chocola, bananen, komkommers, en ik weet waar jullie aan denken. En ja, dat heb ik ook weleens in mijn mond gehad. Maar dat is alweer een hele tijd geleden hoor. Er komen nou eenmaal niet zo snel leuke jongens op mijn pad.”¯ Zegt hij bloedserieus waardoor ik en Rom3o nóg harder beginnen te lachen en Kiro nu ook gezellig meedoet. Alleen Shin word plotseling merkwaardig stil en zodra ik weer op adem gekomen ben zie ik dat zijn gezicht rood aangelopen is. “Shin… waarom ben je zo rood?”¯ vraag ik. “Ik? Rood? Nee hoor.”¯ Stottert hij zenuwachtig. “Ach Shinnepin, zeg het hem gewoon.”¯ Roept Strify met volle mond. Nu worden we nogal nieuwsgierig en alledrie vallen we stil, wachtend op wat Shin ons te vertellen heeft.


Reacties:


realchick
realchick zei op 18 aug 2009 - 7:48:
WHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA TERING ZEG DIT IS ZOOO AMAZING XD


cocoloco
cocoloco zei op 9 aug 2009 - 0:18:
OMG ik lig strijk!!! ik heb wel grotere dingen in mijn mond gepropt! jezus!


MoonRocker zei op 8 aug 2009 - 22:37:
Dit verhaal wordt serieus mijn dood!
Mwuhahaha x']


Kyoru
Kyoru zei op 8 aug 2009 - 20:35:
Strify, wat ben je toch weer gemeen
en ik wist niet dat Yu ene bami ball was
MAAR VERDER!
xK.K.^^


Cuppycake
Cuppycake zei op 8 aug 2009 - 20:21:
hahahaa lig in een deuk haha egoïstische bami bal hoe grappig

En Godjezusteringtyfusheiligemaria omg die moet ik onthouden