Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » It's the end of the great Strify. » I like big, long, hard thing.

It's the end of the great Strify.

8 aug 2009 - 21:12

638

6

436



I like big, long, hard thing.

Shin pov:

Shin pov:
Het bloed stijgt naar mijn hoofd en het zweet breekt me uit. “Zeg Shin, voordat ik je hoofd vanavond gebruik voor mijn tomatensoep moet je het nog wel even verteld hebben hoor.”¯ Zegt Rom3o. Ik kijk hulpeloos naar Strify. Hoe kan hij ooit van mij verwachten dat ik dit ga vertellen? “Toe nou Shin!”¯ dringt Kiro aan. “Strify verteld het wel!”¯ roep ik dan en wijs naar Strify. Strify spert zijn ogen open. “Oh?”¯ hij trekt zijn wenkbrauw op en zijn vormt zich tot een dun spleetje. Dan knikt hij. “Okéy!”¯ roept hij en hij doet alle lichten uit. “Goed. En waar is deze onzin voor?”¯ vraagt Kiro, die bang is in het donker. “Nou…”¯ begint Strify en er knipt een licht aan in de hoek van de limo. Daar zit Strify, met een zaklamp onder zich zodat alleen zijn gezicht verlicht is. “Ik moest jullie het vertellen. En het is spannend.”¯ Vervolgt hij. Ik hoor een bonk en dan een zucht. “Strify. Je bent een idioot.”¯ Hoor ik Yu zeggen. “Ja, maar wel een idioot die iets wil zeggen dus je moet nu even je mond houden.”¯ Zegt Strify licht geïrriteerd. Of ja, nep geïrriteerd dan. Strify is eigenlijk nooit boos. Hij neemt overdreven diep adem en begint. “Lang… lang geleden. Toen Cinema Bizarre nog maar net ontstaan was en Shin nog maar net bij de band hoorde…”¯ ik zak iets verder onderuit en trek mijn sjaal over mijn mond en neus. Eigenlijk wil ik dit niet horen, ik schaam me ervoor. Ik ben zo bang dat ze me zullen uitlachen en me gaan verafschuwen. Misschien kijken ze me hierna niet eens meer aan of weet binnenkort de hele wereld het! “Ik kende Shin nog niet zo goed en wou hem wat beter leren kennen. Ik heb hem direct maar verteld dat ik homo was.”¯ Gaat Strify verder. Iedereen bleef doodstil. “Shinnepin werd niet boos op mij, en daar was ik toen heel heppieweppie om. Ik kon heel goed met Shin praten en het was altijd gezellig.”¯ Hij verteld het alsof hij tegen een 3 jarige kleuter praat. Alleen dan met een zaklamp onder zijn hoofd. “Het was zelfs zó gezellig, dat ik gevoelens kreeg voor Shin.”¯ Weer geen reacties. Volgens mij hadden ze dat al wel verwacht van Strify, hij heeft gevoelens voor ons allemaal gehad. Of het ook bij de rest wat is geworden weet ik niet. “En toen was ik op een dag zo verveeld, dat ik een pornofilm ging kijken.”¯ Yu grinnikte en ik wist gewoon dat hij zijn lippen aflikte. “En daar werd ik geil van.”¯ Vervolgt Strify droog. “Toen net op dat moment kwam Shin binnen en ik had zó’n zin in seks…”¯ ik trek mijn sjaal nog verder omhoog en trek mijn benen op tegen mijn kin. “…dat ik hem gepijpt hebt.”¯ Flapt er dan uit. “Zo! Einde!”¯ Strify knipt de zaklamp uit en doet de lampen weer aan. Nog voordat iemand het zag had ik mijn sjaal maar weer normaal getrokken. Ik kijk om me heen. Kiro kijkt bloedserieus naar mij, Yu heeft een gigantische grijns op zijn gezicht en Rom3o heeft zijn wenkbrauwen opgetrokken. “Dus vandaar dat Shin zo rood werd omdat hij dat andere grote ding was. Nouja, hij wí¡s het niet, hij hí¡d het. Of hij nog steeds z’n ding heeft weet ik niet, maar toen in elk geval wel!”¯ Strify haalt zijn schouders op en gaat verder met het opeten van zijn inmiddels half gesmolten chocola. “Oké dan.”¯ Kiro zucht en bijt op zijn lip. “Weet je dat dat best sexy is?”¯ zegt hij. Alle ogen zijn in 1 keer op hem gericht. “Nou, neuk gezellig mee de volgende keer.”¯ Roept Yu. “Met jou?”¯ vraagt Rom3o. “Nee met een neushoorn.”¯ Antwoord Yu. “Neushoorns zijn leuk.”¯ Zegt Strify. “Jij niet, jij bent irritant.”¯ Knikt Kiro.


Reacties:

1 2

Shinnie95
Shinnie95 zei op 30 aug 2009 - 15:54:
ROFLMOA!! Zo geniaal en melig!!


realchick
realchick zei op 18 aug 2009 - 7:50:
HAHAHAHAHA IK ZIE STRIFY AL MET EEN ZAKLAMP XD


cocoloco
cocoloco zei op 9 aug 2009 - 0:22:
STRIJK! XD again!!!!! hahaha echt dit verhaal vind ik echt droog!!!!


MoonRocker zei op 8 aug 2009 - 22:40:
OMGOMGOMG, hoe fucking dood moet je me hebben?
XDDD


dms136
dms136 zei op 8 aug 2009 - 22:33:
vedserr