Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » New One Entering. » [TH] New One Entering. -1-

New One Entering.

9 aug 2009 - 2:24

247

0

147



[TH] New One Entering. -1-

Deel 1.

Ik loop door het donker het pad op, als het goed is zijn mijn koffers er al.

Ik kan me nog precies herinneren.

'Laurien, we moeten je iets vertellen.' Ik bijt op mijn onderlip en duw de grote poort open.

Langzaam loop ik richting de balie.

'Ja?' Het manwijf achter de balie kijkt me pissig aan.

'Ik ben Laurien, ik ben nieuw.' Zeg ik, het manwijf knikt.

'De gang door, eerste trap op, derde deur van rechts.' Zegt het manwijf, ik knik en vertrek richting de gang.

Ik sjok de trap op en ga voor de deur staan. 'No parental advice' staat op de poster die op de deur hangt, er klinken stemmen die lachen.

Ik klop op de deur en wacht op een reactie.

'Ja?!' Roept een hese meisjesstem. Ik duw de deur open, drie paar ogen staren me aan.

'Waar kan ik je mee helpen?' Vraagt het meisje dat tussen 2 jongens inzit.

'Eh, ik moest hierheen van het geval aan de balie...' Ze staart me arrogant aan, ik voel me ongemakkelijk aan.

'Oh, dan zijn de koffers zeker van jou?' De jongen die rechts zit met een sigaret in zijn mond wijst op grote rode koffers, ik knik grijnzend.

'Ja die zijn van mij.' Zeg ik, het meisje kijkt me aan.

'Blijf je in de deuropening staan of kom je binnen?' Je loopt naar binnen en gooit je tas op het lege bed.

'Wij gaan maar.' Zegt de jongen met de sigaret. 'Doeg.' Het meisje knuffelt ze een voor een en ze lopen naar buiten.

'Goed, wat is je naam?'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.