Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » New One Entering. » [TH] New One Entering. -4-

New One Entering.

9 aug 2009 - 2:28

389

0

165



[TH] New One Entering. -4-

Deel 4.

Ik loop onzeker de school uit, Mel en de rest achterna.

We zijn met zijn 4en. Tom, Mel, onbekende dude en ik.

Ik ga naast de gast met het zwarte haar lopen en kijk hem onderzoekend aan.

'Wat?' Vraagt hij grijnzend.

'Hoe heet je?' Vraag ik meteen, hij kijkt me even aan.

'Bill.' Zegt Tom voordat hij kan antwoorden, Bill kijkt naar Tom.

'Ja?' 'Niks.' Ik loop door en zie 3 scooters staan.

'Als ik jou was, zou ik niet bij Bill achterop gaan.' Zegt Tom terwijl hij opstapt.

'En ook niet bij hem.' Zegt Mel terwijl zij ook opstapt, Bill zegt niks en stapt op.

'Kom.' Mel gooit me een helm toe en ik stap voorzichtig achterop.

'Hou je vast.' Ik ga met mijn vingers door mijn haren heen en kijk hoe de landschappen voorbij flitsen.

Mel kijkt strak voor zich uit, Maar Tom en Bill racen wat langs elkaar en hebben de grootste lol.

Ik merk hoe Mel een klein landweggetje inrijdt, gevolgt door Bill en Tom.

'Waar gaan we heen?' Roep ik.

'Die boerderij daar, slimme!' Roept Tom terug, ik kijk hem aan en staar naar het dichterbij komende gebouw.

'GREAAAT!' Roep ik.

Mel stopt voor de grote poort en ik spring snel van haar scooter af.

Tom duwt de poort open en we lopen naar binnen. 'Welkom bij onze boerderij... Nou ja, onze...'

Ik kijk het erf rond, ingestorte kleine gebouwen en veel stro.

'Woehoe, wat een luxe.' Zeg ik, ik krijg onverstaanbaar gegrom als antwoord.

'Het is beter als de stad ingaan en gesnapt te worden.' Zegt Mel.

'Ja, die tyft-op Nerds verraden ons like, altijd.' Ik volg de drie een schuurtje in, en zie hoe Bill zich in een berg hooi laat vallen.

'Ligt lekker hoor.' Bill klopt op de lege plek naast zich, ik grijns en gaat ook in het stro liggen.

Ik volg de bewegingen die Tom en Mel maken als ze naar buiten lopen. 'Brb.' Mompelt Mel.

Ik kijk naar Bill, die weer terug kijkt. 'Hoelang zitten jullie hier?' Vraag ik.

'Lang genoeg om alles te weten.' Zegt Bill.

'Ahw, heb ik hier te maken met miss gossip?' Zeg ik, Bill knikt trots.

'Vertel me dan eens iets.'

'Wat wil je weten?' 'Alles.'

Bill begint met praten, de rellen van de oudste leerlingen daar, de stomme clubs van de Nerds, het studiehok

wat hij en Tom hadden volgespoten met grafitti.

'En er is nog een ding.' De deur vliegt open en Bill stopt meteen met praten. 'Laat maar...'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.