Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » New One Entering. » [TH] New One Entering. -6-

New One Entering.

9 aug 2009 - 2:29

253

0

162



[TH] New One Entering. -6-

Deel 6.

Ik zit de rest van de pauze alleen, ik snap niet wat het probleem is.
Een meisje dat Anna heet komt aan mijn tafeltje zitten, ze heeft iets weg van een grote pop.
Een kanten jurkje, nette kousjes en schoenen, haar lange blonde haren in een vlecht en haar glazige, grote ogen licht opgemaakt.
'Hoi.' Zeg ik kortaf als ze aan komt geschoven.
'Hallo.' Zegt Anna, ze heeft een hoge stem, iets aangenaams en vriendelijks.
Ik verdrink weer in mijn gedachtes, de manier waarop Tom mee aankeek, ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Maar de blik die hij in zijn ogen heeft, ondanks zijn donkere buien, staan zijn ogen gekwetst en bang.
'Ik vroeg of je het weet van Tom?!' Roept Anna bijna, geschrokken kijk ik op.
'W-wat weet?' Stotter ik, opeens voel ik 2 handen op mijn schouder, de blik van Anna verduistert.
'Waar kom je niet bij ons zitten, liefje?' Hoor ik Tom's stem zeggen.
'Mel is toch boos?' Vraag ik, verbaast door de blik in Anna's ogen.
'Nee, kom.' Tom trekt me mee en we gaan aan tafel zitten.
'Waarom ga je hemelsnaam bij Anna zitten?' Vraagt Mel spottend.
'Ze kwam bij mij zitten.' Zeg ik bot. 'Wat is er mis met haar?'
'Niks.' Zegt Bill snel als Tom zijn mond opendoet.
Je haalt een wenkbrauw op en besluit er niet over door te gaan, als jullie naar de les lopen, kijk je naar Anna, ze werpt Tom een vuile blik toe, en hij kijkt net zo vies terug.
'Kom.' Hij slaat zijn arm om je schouders en loopt met je naar het lokaal.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.