Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » New One Entering. » [TH] New One Entering. -9-

New One Entering.

9 aug 2009 - 2:40

236

0

139



[TH] New One Entering. -9-

Deel 9.

Ik loop naar binnen, Mel ligt tegen de muur aan met een rode plek op haar hoofd, ze kijkt Tom vuil aan en staat op.
'Wat mag ik niet weten?' Vraag ik, Tom wendt zijn hoofd af, Mel kijkt me met grote ogen aan.
Bill loopt binnen, hij kijkt geschrokken rond.
'Wut te fuk is hier gebeurt?!' Roept hij, terwijl hij op Mel afvliegt en haar overeind helpt.
'Vraag maar aan je broer!' Snauwt Mel, terwijl ze met een hand aan haar hoofd voelt.
Bill kijkt naar Tom voor uitleg.
'Laat me vanaf het begin beginnen.' Zegt Tom.
'Ik ben niet altijd zo geweest, ik ben altijd het pispaaltje geweest.
Ik stond op met trots, om terug te komen, mijn trots achtergebleven in de ruimtes waar ik werd uitgelachen.
In die tijd had ik nog geen kamergenoot, tot ik op een dag Rick kreeg.
Rick was echt zo'n populair type, en hij had de pik op me. Maar wat ik niet wist, was dat hij nogal depri was.
We raakten echt goed bevriend, tot zijn andere vrienden er achter kwamen dat hij met mij omging.
En dat pikten ze niet, aangezien zo iemand als hij niet met mij om hoorden te gaan.
Hij liet me in de steek, alleen.
Ik was woedend... En toen...' Tom zwijgt, zijn ogen staren de oneindigheid in.
'Toen wat?' Vraag ik schor, hij schudt zijn hoofd.
'Hij vermoorde Rick.' Zegt Mel gesmoord.
'Bek dicht, hoer.' Zegt Tom.
Mijn ogen worden groot, en ik staar Tom aan.
'Je hebt wat gedaan?'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.