Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » New One Entering. » [TH] New One Entering. -16-

New One Entering.

9 aug 2009 - 2:45

249

0

141



[TH] New One Entering. -16-

Deel 16.

De tranen lopen al meer als een half uur over mijn wangen.
Ik kan niet geloven dat ik VGA moet verlaten, voor zoiets.
Ik geef toe, ik ben bang. Maar ik wil geen afscheid nemen van Mel. Bill en Tom. Vooral niet van Tom.
Ik heb me net omgekleed, en ik loop de witte kamer weer in.
Mijn moeder staat er op me te wachten, Mel, Bill en Tom wachten buiten.
'Lieverd, ik weet dat het nu moeilijk is. Maar ik wil niet dat je enig risico loopt!' Zegt mijn moeder, ik kijk haar boos aan.
'Al bied je de rest van je leven alleen maar excuses aan, ik vergeef je nooit!' Sis ik zacht.
Ik loop boos naar de deur en stap de gang op, meteen word ik om mijn hals gevlogen.
Deze keer is het niet Mel, maar het is Tom.
'We bellen, sms'en en mailen! Ik kom iedere vakantie naar je toe!' Fluistert Tom in mijn oor, ik huil zacht uit op zijn schouder.
'Het komt allemaal goed.' Zegt hij.
Ik zucht diep en knuffel Bill ook.
'We gaan je missen, liefje. We houden van je.' Zegt hij, ik glimlach.
Dan Mel, haar ogen staan niet vol verdriet, maar ze probeert het.
Ze slaat haar armen om me heen.
'Ik moet zo een verklaring afleggen.' Fluistert ze in mijn oor. 'En remember, wat er ook gebeurt. Je bent mijn meisje, en ik hou van je!' Ze laat me weer los, geen enkele traan is op haar gezicht te bekennen.
'Ik mis je nu al...' Zegt Tom, zijn lippen raken de mijne even.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.