Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 8 when they get mad!

crazy little thing called love CB (gestopt)

9 aug 2009 - 12:51

545

2

302



8 when they get mad!

ik kan tot morgen avond minstens niet meer posten! nja enjoy deze later!

kiro pov.
-volgende ochtent-
ik kijk op de wekker en zie dat het pas 6.30 is! ik weet zeker dat ik laatben gaan slapen maar ik ben helemaal niet moe. ik leg me weer neer op het bed en kijk naar Yu. hij is echt schatig als hij licht te slapen. ik druk een kusje op zijn lippen. ik blijf naar hem kijken en probeer te bedenken wat ik nu zou moeten doen. ik denk dat yu zou zeggen dat krijg je als je geen alcohol drinkt. en romeo zou zeggen dat ik op moet staan en iets van mijn dag maken. ik kijk nog een keer naar yu en dan sta ik op. ik loop naar beneden en ik ga aan de tafel zitten. ik heb maar wat chocolade gepakt want veel lekkers was er niet in huis. na zo'n 10 min komt strify binnen sloffen.
''morge'' gaapt hij.
''morgen.'' zeg ik terug.
''ligt de rest nog te slapen?''
''I guess, Yu in elk geval wel.''
''en shin ook.''
''dan zal romeo ook wel slapen denk ik.''
''is er ook normaal eten in huis?''
''er is chocolade.''
''no thanks ik heb gister als op.''
''haha ik weet niet of er nog wat ligt dan moet je ff kijken.'' lach ik. dat klopt ook strify moest gisteren overgeven omdat hij te veel chocolade op had. ik loop naar de woonkamer en ga tv kijken. dan hoor ik strify zingen van uit de keuken. ik ken het nummer niet want is het niet van ons. dan komt shin naar beneden en kijkt me aan.
''zingt strify nou duran duran met ordinairy world?''
''kan best ik ken het niet.'' zeg ik simpel en shin loopt hoofd schuddent weg.
dan komt yu ook naar beneden en komt meteen bij me zitten.
''hey liefje.'' zegt hij lief.
''hey schatie.'' zeg ik terug en hij drukt zijn lippen op de mijne.
''lekker geslapen trouwens?'' vraagt hij dan.
''ja heerlijk maar ik was alleen wat vroeg wakker en jij?''
''ook heerlijk! maar nu wil ik weer kusjes.''
''kom hier dan.'' ik en yu beginnen weer te zoenen. romeo strify en shin komen ons plezier nogal verstoren want strify en romeo lopen ruzie te maken en shin zet de TV steeds harder aan.
''SHIN! ZET DAT DING ZACHTER!!!''
''WAT? HARDER? OKE!!!'' en hij zet hem nog harder. ik en yu lopen naar de gang. door het kabaal heen is de deurbel nog steeds te horen. we doen de deur open en daar staat zoals verwacht de buurvrouw.
''wat is dat voor een herrie?'' roept ze boos. ik hoor ineens disfunctional family.
''dat is geen herrie dat is disfunctional family!'' gil ik en rent terug om de tv harder te zetten.
''KIRO!!!!!!!!!!!'' roept strify kwaat. uit eindelijk staat bijna iedereen uit het appartementen complex voor onze deur en sommige zelfs al in de gang.
''ineens houd de tv op en zie ik dat romeo de stekker er heeft uit getrokken.
''DUDE!''
''houd je bek!'' roept hij boos en loopt het appartement uit. strify gaat naar het balkon en shin gaat hem achterna. yu komt terug de woonkamer in.
''iedereen is weg.''
''strify en shin zijn op het balkon en romeo is boos weg gegaan.''
''danm it.'' zegt hij en komt naast me zitten.
''komt wel terug.''
''wie komt wel terug?''
''romeo is weg.''
''we geven hem tot morgen middag. daarna gaan we zoeken.''
''oke dan, en hoe zit het met strify?''
''die draait wel bij. hij heeft gewoon hoofdpijn.''


Reacties:


realchick
realchick zei op 16 aug 2009 - 10:54:
NEEEE ROMEO WEG ;[


Kaida
Kaida zei op 9 aug 2009 - 12:54:
Aah. Rom3o foetsie! Neeiin, daar is hij veel te sexy voor x'D
I want him <3
Moree ^^