Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » It's the end of the great Strify. » Let's play a game.

It's the end of the great Strify.

9 aug 2009 - 14:52

705

7

351



Let's play a game.

Still Shin's pov:

Opeens horen we de stem van de chauffeur door de ruimte schallen. “Heren, zou ik ook mogen weten waar ik jullie heen moet rijden?”¯ vraagt hij. Oh shit! Helemaal vergeten! “Kut! Waar moeten we heengaan?”¯ vraag ik. “Naar huis. We bestellen wel pizza, ik heb helemaal geen zin meer om ergens heen te gaan.”¯ Yu slaat zijn armen over elkaar. “Dan doe we dat.”¯ Strify drukt het knopje in en zegt: “Meneer de chauffeur limo chauffeur. Wij willen naar ons huisje. Of het concertgebouw, whatever.”¯ En hij laat de knop los. “Okidoki.”¯ Antwoord de chauffeur en hij rijd ons terug naar het concertgebouw. “Zouden er nog hypere meiden staan?”¯ vraagt Rom3o zich hardop af. “Ik hoop het!”¯ roept Yu. “Goh, er is weer eens iemand geil hoor.”¯ Strify rolt met zijn ogen. “Ja, maar ik ga Shin niet pijpen.”¯ Zegt Yu met een wenkbrauwiebel naar mij toe. Ik voel me weer rood worden en lach verlegen. “Helaas. Dan had ik weer eens iets om te filmen.”¯ Strify zakt verveeld onderuit en gaapt. “Want het is de laatste tijd zó saai hier.”¯ “Als je ons zo saai vind ga je maar naar een andere band.”¯ Zegt Kiro. “Inderdaad!”¯ roepen we in koor. “Nee, dat doe ik niet. Daarvoor hou ik veel te veel van jullie!”¯ roept Strify. “Hou je van ons of van Shin’s pieliewielie?”¯ vraagt Yu grijnzend. O god, dit zal ik nog een hele lange tijd moeten aanhoren. “Ik weet zeker dat zijn pieliewielie groter is dan de jouwe hoor! Dus ik zou m’n mond maar houden als ik jou was!”¯ roept Strify triomfantelijk. Yu’s mond zakt open. “Pardón? Die van mij is groter!”¯ gilt hij beledigt. “Wedden van niet?”¯ grijns ik. “Oeh. Gaan we een meet spelletje doen?”¯ Strify gaat direct rechtop zit en likt langs zijn piercing. “Dat is niet nodig, want die van mij is toch lekker veel groter.”¯ Zegt Yu. Waarom moet het toch altijd over zulk soort dingen gaan en waarom moet ik daar toch altijd bij betrokken raken? Ze blijven het doen, al weten ze dat ik dan juist heel verlegen word. “Je bent gewoon bang voor een afgang.”¯ Roept Rom3o grijnzend. “Helemaal niet!”¯ Yu springt overeind en begint wat aan zijn broek te friemelen. “En dat zal ik bewijzen!”¯ iedereen begint te juichen en Yu maakt er een soort striptease van. “Nou hup Shin! Jij ook je broek uit!”¯ spoort Kiro me aan. “Nee. Je zult me eerst zwaar dronken moeten voeren voordat ik ook maar iets uitrek voor jullie.”¯ Verdedig ik mezelf, maar de rest is het daar absoluut niet mee eens. “Trek die broek nu meteen uit! Bij mij deed je het ook direct.”¯ Roept Strify. “Teveel informatie, Strify!”¯ gilt Rom3o. “Ja nou en. Ik doe het gewoon niet. Punt uit.”¯ Zeg ik serieus. Waarom snappen ze niet dat ik dat niet wil? Dan hun nou zowat de kermis opgaan om hun pieliewielie’s te showen wil niet zeggen dat ik dat ook moet doen. “Oké. Dat is duidelijk. Yu, hijs je broek maar weer op want Shin gaat het echt niet doen.”¯ Zegt Kiro en de rest zucht. “Nu vervelen we ons weer!”¯ roept Strify. “We zijn er toch al. Dus je mag je nu vermaken met het uitstappen van deze limo en vervolgens met het lopen naar dat gebouw daar en dan met het inpakken van onze spullen.”¯ Zegt Yu. Strify schud zijn hoofd. “Nah nee. Ik doe niets voor jullie, want jullie doen ook nooit iets voor mij!”¯ roept hij. Oei, dat was een gevaarlijke zin. We kijken elkaar 1 voor 1 en rennen dan in volle vaart naar Strify, die gillend in een hoekje duikt. We belanden boven op hem en kietelen hem zoveel we kunnen. “Néé! Stop! Please!”¯ giert hij en de tranen rollen over zijn wangen. Rom3o grijpt zijn armen vast en Kiro zijn benen. Ik kietel zijn buik en Yu onder zijn oksels. “Eerst je excuses aanbieden!”¯ roept Yu. “Okéeee!”¯ gilt Strify. “Sorry! Sorry! Sorrysorrysorry!”¯ “Sorry waarvoor?”¯ vraag ik plagerig. “Voordat ik zo gemeen doe en deed en doen.”¯ Piept Strify, die inmiddels een enorm rood hoofd heeft. We laten hem los. “Excuses aanvaard.”¯ Zegt Kiro en dan stappen we uit, Strify achterlatend op de grond van de limo.


Reacties:

1 2

Shinnie95
Shinnie95 zei op 30 aug 2009 - 15:54:
Verder pleaasseee!!


realchick
realchick zei op 18 aug 2009 - 7:53:
HAHAHAHAHA ARME STRIFY XD
HAHAHAHA HIJ IS ZOOO LIEF XD
VERDEEEER


Kyoru
Kyoru zei op 11 aug 2009 - 21:24:
Zeeeeeeer zwaar snel verder!


MoonRocker zei op 9 aug 2009 - 23:00:
Mwuhahahha *lachkik*
Ik ga serieus sterven.
*Lacht verder*
Ga maar verder
*harder lachend*
xoxo


dms136
dms136 zei op 9 aug 2009 - 20:04:
vederv veder veder