Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 9 romeo come's back with a magezine

crazy little thing called love CB (gestopt)

9 aug 2009 - 16:45

614

0

213



9 romeo come's back with a magezine

strify pov.
romeo loopt de kamer uit en ik stap richting het balkon. ik heb verselijke hoofdpijn door dat kut geintje van toenet. ik staar over het balkon en ik zie heel de stad en aan het eind een bos waar de zon prachtig boven hangt. ik zucht en zie donkeren wolken net boven de rand van het bos. fijn het gaat dus regenen. ik zucht diep en dan komt shin bij me staan.
''gaat het weer een beetje?'' fluistert hij lief.
''ja hoor gewoon hoofdpijn en een beetje schagrijnig meer niet.''
''oke dan. zal ik een asprine voor je pakken?''
''nee hoefd niet.''
''oke dan kan ik nog iets voor je doen of heb je liever dat ik weg ga?''
''eigenlijk wil ik even alleen zijn.''
''dat snap ik wel, ik praat wel even met kiro.''
''danke shin.''
''bitte strify.'' hij glimlacht en drukt een kus op mijn wang. ik glimlach terug en kijk weer naar het uitzicht.

romeo pov.
ik loop het appartenmentencomlex uit en loop richting het centrum. heel ver is het niet maar 5 straten ofzo. in het centrum zak ik neer op een bankje. ik denk terug aan voor dat ik bij cinema bizarre zat. ik had echt heel veel vrienden. het was echt een hele grote groep en we waren altijd samen. maar toen ik bij de band kwam en we steeds beroemder werden kreeg ik minder tijd voor ze en hebben we elkaar uit het oog verloren. soms mis ik ze wel. we deden echt alles samen. toen ik ze niet meer sprak heb ik een tweede nummer genomen voor alles van de band en het manegment. mijn oude nummer heb ik ook nog maar ik gebruik het niet veel meer, alleen nog maar om mijn ouders en de rest van mijn familie te bellen. ik neem mijn mobiel uit mijn zak en zoek tussen contacten. de meeste van mijn oude vrienden heb ik er uit gegooit. ik heb er 3 in laten staan. jason kéyanu en rayn. ik bel kéyanu op. ik heb nog vaak met haar gebelt. zij wat samen met rayn en jason ook de enige die wel contact hielt.
''met ké!'' hoor ik dan.
''hey met romeo.'' zeg ik twijfelent.
''ROMEO! dat is lang geleden hoe gaat het met je?''
''ja klopt en k heb n klein conflict met de band maar verder is alles goed. en met jou?''
''met mij gaat het supper maar hoezo conflict met de band?''
ik zucht en leg haar heel het verhaal uit.
''wow dat is wel lullig net tijdens de vakantie.''
''ja klopt.''
''maar ik heb daarstraks een tijdschrift gekocht en daat stonden foto's in van strify samen met shin en kiro samen met yu dat ze zoenden. ik snapte er echt helemaal niks van!''
''oh dat ja die hebben verkering met elkaar.''
''ah wat schatig! maar ik moet hangen mijn pauze zit er op. ik bel je nog wel en het gaat echt goed komen!''
''thaks Kéyanu.''
''is goed hoor romeo! bye''
''bye'' en we hangen op.
ik ga naar de kiosk en koop een tijdschrift met op de voorkant cinema bizarre. ik loop naar een terasje en bestel wat te drinken. ik lees heel het tijdschrift door. er staan wel 20 foto's in. van strify en shin dat ze thuis op de bank liggen en dat ze op het balkon staan dat ze ergens in een wc staan en ook van gister avond in het restaurant. van kiro en yu staan er niet zo veel in. ik reken af en ga zo snel mogelijk naar huis.
''JONGENS! komen!''
''wat is er?'' komt er van allekanten.
''dit!'' ik laat de foto's zien en ze schrikken zich rot. uit eindelijk krijgen yu en strify toch een lach kick kiro lach al vanaf het begin dubbel en shin heeft het ook moeilijk zich in te houden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.