Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 18

A twincest story?!

10 aug 2009 - 11:53

355

7

482



18

sorry voor het lange wachten, maar ik wissel dit verhaal af met WORDKILLER

[Bill pov]

Ik zit bij Tom in de zetel terwijl het geluid van een bel weerklinkt. Tom staat op en gaat de deur opendoen. Georg en Gustav komen door de deur gewandeld en ik groet ze terwijl ze in de andere zetel gaan zitten. Tom komt weer naast me in de zetel zitten en ik leg me tegen hem aan. Ineens schuift Tom wat op zodat ik mijn evenwicht verlies en hij kijkt me raar aan. Ik kijk even raar terug en waarschijnlijk doen ook Georg en Gustav ook mee. Ik haal mijn schouders op en ga opnieuw dichter bij Tom zitten. Weer duwt hij me van zich af. "Dute, wat heb jij?" "Maar-" "Wat maar? Ben jij een flikker ofzo?" "Ik- ik dacht-" "Wat dacht je? Dat omdat jij homo bent dat je tweelingbroer dat ook is? Mooi niet! Blijf van me af in het vervolg!" Ik sta recht en kijk hem aan. Hij kijkt me kwaad aan, ik kijk hem gebroken aan. Kwaad draai ik me om en loop de trap op. "Moet je niet achter hem aan ofzo?" hoor ik Gustav nog vragen. "Och dat komt wel goed. Als hij eens een flikker gevonden heeft die hem wil is hij dit al vergeten." Ik sla met iets wat een harde knal veroorzaakt en wacht dan even. "EEEEN, CUT! Fantastisch! Bill, kom maar weer naar beneden, het staat erop!" Ik ga de trap af, en krijg net zoals de rest een flesje water in mijn handen geduwd. We staan even te praten als ik ineens voorover geduwd wordt en zo in Tom armen val, en natuurlijk heeft iedereen alleen dat laatste gezien. Ik ga weer rechtstaan en zie dat het net Scotty was die me besprongen heeft. "Ah, die Scotty." zeg ik terwijl ik hem over zijn kop aai. "Bill, kan jij die scène met Scotty nu even doen?" "Ja, tuurlijk." Ik drink nog een paar slokken van mijn flesje en gooi het dan op de tafel naast ons. "Ik zie jullie straks in het cafetaria wel!" zeg ik nog tegen de jongens en ga dan met samen met Scotty naar de juiste set.

[Reacties??]


Reacties:

1 2

xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 18 maart 2010 - 14:28:
Ghehe zoals zo veel dacht ook ik dat het echt was. Ik schrok er van. Ghehe, maar het viel mee!


inke
inke zei op 10 aug 2009 - 16:54:
leuk
ga je snel verder??
xx


snoezepoez
snoezepoez zei op 10 aug 2009 - 16:05:
haha, ik dacht echt dat het echt was
weiters


MariTom
MariTom zei op 10 aug 2009 - 14:09:
Whaha, net zoals, like, iedereen d8 ik ook dat het echt was x'D

Opeens zo EEEEN CUT!

Ik zo: Wtf... Ô.o O ! Ze waren aan het filmen!

Droogheid x']

Maar, maakt niet uit dat het af en toe wat langer duurt!
Het verhaal is leuk, dus het is het wachten waard! <3


Scream4ever
Scream4ever zei op 10 aug 2009 - 13:58:
het is nu officieel, ik ben blond

ik dacht dat Tom Bill echt wegduwde, maar dat zou hij natuurlijk nooit doen!!

snel verder, I Love IT

xxx