Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I hope that my real life can be like my fantasy world' » Duitsland

I hope that my real life can be like my fantasy world'

10 aug 2009 - 20:15

254

0

224



Duitsland

Ik nam mijn koffer uit de auto en ging met Tay en haar broer naar het hotel. Ja, je hebt het goed gehoord. Tim, Taylor haar broer, is uiteindelijk meegemogen met ons. Gelukkig maar! We gaan naar de balie en krijgen twee kamers. 'Oké, we hebben twee kamers. Ik stel dus voor dat ik één neem en dat jullie samen gaan?' vroeg Tim onzeker. We knikten, natuurlijk vinden we dat goed! We gingen naar de lift en gingen zo naar verdieping 3. 'Oké, jullie hebben kamer nummer 283 en ik dan 282, is dat goed?' vroeg Tim nog voor de zekerheid. Ik knikte en Tay pakte de sleutel van Tim. We gingen onze kamer binnen en bekeken het eens goed. 'Het is echt prachtig', weet ik eruit te krijgen. Taylor knikt en kijkt verwonderlijk verder. 'We hebben een tweepersoonsbed!' roep ik luid als ik de slaapkamer binnen kom. Tay komt ook binnen, 'gelukkig maar'. Ik lach en begin mijn koffer uit te pakken. Als dat is gebeurd ga ik terug naar mijn koffer en haal er nog een foto van Bill Kaulitz uit. Ik weet niet wat het is maar ik verlang zo naar die jongen. Ik weet niet waarom, maar ik mis hem op mijn tv. Niet alleen op tv, ik mis de vrolijke Bill waar we niets meer van horen. Ik kan niet eens meer van hem genieten op een optreden, omdat ze oin België niet meer kwamen. Man, wat hou ik van die jongen. Al ken ik hem niet persoonlijk.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.