Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 19

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:46

297

6

538



19

Ik ga op 'mijn' bed zitten en beveel Scotty dat hij naast me moet komen liggen. "Oke, Bill, het zijn maar kleine stukjes dus je moet alles na elkaar zeggen, maar tussen elke stukje wacht je minstens 20 seconden en dan aai je Scotty maar over zijn kop, oke?" Ik knik "En, actie!" Ik aai Scotty over zijn kop en zucht. "Waarom doet hij nu zo? Ik dacht dat hij van me hield, dat had hij me toch zelf gezegd." Oke, nu 20 seconden. 1, 2, 3, 4 , 5, even scotty over zijn kop aaien, 12, 13, 14, 15, 16, een zucht, 19, 20, nog even wachten. "Al die mooie momenten, betekende die dan niets?" "CUT!" Ik kijk om. "Was het niet goed?" "Jawel, maar kan je proberen om ook wat te huilen, en hier bij die mooie momenten moet je iets langer wachten." "Oh, oke." Iedereen gaat weer op hun plaatsen staan. "Actie!" Ik aai Scotty weer over zijn kop en zucht. Ik verbeeld me nu even dat het echt is, en dat Tom het ook meende. "Waarom doet hij nu zo? Ik dacht echt dat hij van me hield, dat heeft hij toch zelf gezegd!" Een traan rolt uit mijn ooghoek en voor ik het besef springt Scotty op me en likt de traan weg. "Scotty af!!" "Cut! Opnieuw!!"

Na een stuk of 15 pogingen is het dan toch gelukt. Ik ga naar de jongens in de bar en daar zitten ze wat de discussiëren. "Zeker weten dat jij niet elk meisje kan krijgen!" "Echt wel!" "Oke, ik daag je uit! Zie je dat meisje daar?" Tom wijst naar Jolanda, iemand van de regie. Georg knikt. "Als je mij haar string kan bezorgen krijg je gelijk." Georg's ogen worden groot, dan schud hij Tom's hand. "Deal!"

[reacties??]


Reacties:

1 2

Hugbear
Hugbear zei op 22 maart 2010 - 20:32:
whaha wat een weddenschap :'


MariTom
MariTom zei op 13 aug 2009 - 22:45:
Mehe, ik vind dat ge''CUT"' altijd zo melig x'D
Zit ik me net een beetje in te leven in het ''film-verhaal'' en daar roept er opeens iemand ''CUT'' XD

Whahaa! XD

"Als je mij haar string kan bezorgen krijg je gelijk."


Omgosh, het blijven kerels! XD


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 11 aug 2009 - 17:54:
Oehh... love it
ik ga snel het volgende deeltje lezen

xxx


chiboebel
chiboebel zei op 11 aug 2009 - 13:09:
wat een GE-WEL-DIG verhaal

echt

hopelijk snel een vervolg


xNadezhda zei op 11 aug 2009 - 12:32:
O_o Wat zijn de jongens weer pervers bezig x'D
En dat stukje met Scotty die de traan weglikt is überschattig <3
Elke keer als er "CUT!" staat schiet ik trouwens heel hard in de lach x'D
Ik ben reactie-inspiratieloos ö
Laten we het maar houden op "Ik vind dit een ontzettend leuk verhaal", en "snel meer? "

<3