Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 20

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:47

530

12

583



20

"Nee, ik betaal je niet!" Een kwaad gezicht verandert bij mij in een bang gezicht. Het gezicht voor me verandert van kwaad naar kwader. Ik kijk rond me, de enige trap is op 20 meter van me vandaan, mijn vijand op een halve meter van me. Een halve meter achter me gaat het recht naar beneden, ik weet niet precies hoe diep, net zoals rechts en links van me. Alles rondom me is fel blauw, en het doet pijn om naar te kijken. 2 handen op mijn borst, ze oefenen een druk uit die me uit evenwicht brengt. Ik zet een stap naar achter, maar ik heb nog steeds geen evenwicht. Een 2de stap volgt, maar deze keer voel ik geen grond meer onder me. Ik val en sluit mijn ogen om de klap niet echt helemaal bewust te voelen. "BIIIIIIIIIIL!" Dat is Tom. Zijn hand verschijnt en grijpt naar de mijne, maar mist. Ik voel een schok onder mijn oksels en aan mijn borst en voel mijn T-shirt omhoog glijden. "CUT! Tom, je moet zijn hand vastnemen! En, Bill, probeer ook een beetje naar de zijne te mikken, ik weet dat het moeilijk is, maar probeer het toch, we kunnen geen uur op 1 scène zitten! Komman, opnieuw!" "Euh, kan iemand mij helpen?" Ik hang in zo'n soort harnas dat aan het plafond vastgemaakt zit zodat Tom mij makkelijker terug op het 'dak' kan helpen. En dat harnas hangt nu zo'n beetje te ver van het dak af, en heeft door de schok heel mijn T-shirt omhoog getrokken. Ineens zie ik een flits. Ik kijk rond en zie dat Gustav met zijn gsm vastgelegd heeft hoe ik hier in mijn bloot bovenlijf zweef. Ik zucht en voel dan hoe ik met het harnas weer op het dak wordt gezet. Terwijl ik wacht op mijn tegenspeler kijk ik rond. Dat blauw doet echt pijn! De hele kamer is blauw, en er staat nu een grote grijze blok in met stenen op wat het dak moet voorstellen, en op dat blauw maken ze later bij de regie gebouwen enzo, net zoals bij de clip van Spring nicht. "Oke, Actie!"

Een half uur later zitten we met z'n 3en in de kleedkamer omdat we pauze hebben. We zijn wat bezig over wat bloopers die vandaag gemaakt zijn enzo wanneer Georg trots binnenstapt. "Wat grijns jij zo?" Hij haalt achter zijn rug een zwarte string vandaan. Mijn en Gustav's mond vallen open en Tom begint te lachen. "Wat valt er te lachen? Ik heb haar string dus geef maar toe dat ik ELK meisje kan krijgen." "Hij staat recht en neemt de string vast." "Dit beste Georg, beswijst dat jij goed bent in het stelen van kleren uit de kostuumkamer. Deze string behoord tot Anita, een actrice die vaak in lingerie moet acteren. En hoe weet ik dat? Wel, ik heb die string daar ook zien liggen en ik herken hem aan die blauwe 'A' hier aan de zijkant, en Jolanda heeft een rode BH aan, dus ook een rode string." Georg ritst de string uit Tom's handen en gaat vloekend de kleedkamer weer uit terwijl Tom voldaan weer in de zetel gaat zitten.

[reacties??]


Reacties:

1 2 3

NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 10 mei 2010 - 21:59:
Jammer Georg ^^


Hugbear
Hugbear zei op 22 maart 2010 - 20:36:
Tom is goed *wenkbrauwwiebel*


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 18 maart 2010 - 14:42:
Jammer Georg .


MariTom
MariTom zei op 13 aug 2009 - 22:48:
Whahaha, die reactie van Tom! XD
Die weet ook echt weer wie van de set welk ondergoed draagt! x'D
Da's zó typisch Tom :p


Scream4ever
Scream4ever zei op 13 aug 2009 - 9:23:
I love It

snel verder!!

xxx