Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Run Away Star » Hoofdstuk 33

Run Away Star

11 aug 2009 - 19:35

1350

8

588



Hoofdstuk 33

* “Ik doe normaal.”¯ “Ja, vast. Dan ben ik vast raar bezig.”¯ “Klopt.”¯ grinnikt hij en laat zich op een stoel vallen. *

Als Tom en Bill rond de middag iets gaan eten, haalt Gustav eindelijk boven wat hij had weggestopt. “Wil je me helpen? Ik wil een brief schrijven voor Milla.”¯ Ik knik, loop naar hem toe en glimlach. “Wat heb je al?”¯ Gustav geeft me het papier. “Liefste Milla.”¯ Ik grinnik. “Dat kan wel wat beter.”¯ Het duurt een half uur voor we de perfecte brief hebben maar het loont de moeite. “Doe het in een enveloppe, schrijf er Milla op en leg het voor de deur.”¯ Hij knikt en doe wat ik gezegd heb. Als Tom en Bill weer terug zijn en de enveloppe zien, rapen ze die op en nemen die mee naar binnen. “Er is een brief voor Milla.”¯ Gustav grijnst maar ik geef hem een stomp zodat hij zich serieus kan houden.

Gustav ijsbeert door de kamer. “Doe eens rustig, Gustav. Het is niet zo dat je gaat trouwen.”¯ Hij probeert te lachen maar ik zie hem blozen en zweten. Arme jongen. Ik zucht, hijs me recht en loop naar Gustav toe. “Kom, we gaan zwemmen. Gedachten verzetten.”¯ Dat laatste fluisterde ik. Hij lacht dankbaar en loopt de badkamer in om zijn zwemshort aan te doen. “Ga je mee?”¯ vraag ik aan Bill. “Ja.”¯ Ook hij loopt de badkamer in. Ik zucht. “Niet uit de badkamer komen hé!”¯ roep ik en trek mijn bikini van de verwarming. Ik doe mijn kleren uit en gooi het in de kast in. “Tom, kijk eens naar de deur.”¯ zeg ik en kijk hem gemeen aan. Hij draait zich dus maar om. Snel trek ik mijn onderbroek uit en mijn bikinibroekje aan. Ik knoop de touwtjes vast. “Mag ik?”¯ roept Gustav. Ik wikkel een handdoek om me heen. “Ja, als je meteen naar het zwembad gaat.”¯ Gustav loopt snel de kamer door en slaat de deur van de hotelkamer achter zich dicht. Ik doe mijn beha uit, zoek in het rond op zoek naar mijn bikinitopje, gil en val op bed. “Tom, je mocht niet kijken.”¯ brul ik boos en trek het deken over me heen. Ik doe mijn topje aan en loop dan snel de badkamer in. “Hey, ik was nog niet klaar.”¯ grinnikt Bill en trekt snel zijn short omhoog.

Bill en ik lopen naar het zwembad, waar Gustav al baantjes zit te zwemmen. Ik spring het zwembad in en kruip op Gustavs rug. “En wat als ze me niet leuk vindt? Of de brief niet leuk vindt.”¯ Ik grinnik. “We hebben het toch ondertekend met anoniem.”¯ Bill en Gustav doen nog een paar keer wedstrijdje om ter snelst het bad overzwemmen of om ter verste duiken. Gustav won bijna altijd. “Hey, dat zijn Georg en de meisjes.”¯ grinnik ik vanaf de kant met mijn voeten in het water en mijn gezicht gericht op mijn vriendinnen en Georg. “Kom, dan gaan we ook terug.”¯ zegt Bill. Ik zie de zenuwen bij Gustav toenemen. “Kom je, Gussie?”¯ zeg ik en knipoog. Hij zucht even en komt dan ook uit het zwembad. “Het komt wel goed.”¯ fluister ik in zijn oor en trek hem vooruit. “Ik kan zelf lopen.”¯ zucht hij en probeert zich los te trekken. “Ben je daar wel zeker van?”¯ grijns ik.

Milla is de brief aan het lezen als wij binnenwandelen. “Wat is dat?”¯ vraag ik alsof ik van niets weet. “Een brief. Hij is zo lief.”¯ Ik knipoog naar Gustav. “En van wie komt hij?”¯ vraag ik en por in Gustavs maag. “Het staat anoniem. Ik heb een geheime aanbidder.”¯ Gillend trippelt ze om me heen. Ik kijk Gustav even aan maar die haalt zijn schouders op. “Ja, tof.”¯ zucht ik. “Kom, we gaan biljarten.”¯ stelt Tom voor. “Kom Elle, ik wil je inmaken.”¯ Ik kijk hem even aan en loop dan de badkamer in. Ik trek een rode skinny jeans, een wit shirt met daar bovenop een paarse vest aan. Ik pak mijn rood met witte sjaal uit de kast en hang die rond mijn nek. “Klaar.”¯ zeg ik. Bill is al aangekleed en Fenna duikt nu de badkamer in. Ik loop met Tom mee. Niet veel later lopen Fenna en Bill naast ons. “Ik wil een team vormen met Bill.”¯ grijnst Fenna. “Oké, dan moet ik dus met Tom.”¯ zucht ik en stap de lift in. Ik had de biljarttafel nog niet eerder opgemerkt maar die staat dus in het zaaltje aan het café in het hotel. “Ik ga voor iedereen een keuhalen en biljartballen en krijt.”¯ zegt Tom en sloft terug naar de balie. “Ik ga wel even mee om te dragen.”¯ zegt Fenna en loopt weg. Bill kijkt me doordringend aan, heft me op en zet me op de rand van de biljarttafel. “Kleine.”¯ zucht hij en kust me teder, terwijl zijn hand op mijn heup rust.

“Wij zijn er weer.”¯ grijnst Tom en geeft me een stok. Tom doet het biljarten even voor maar ik laat hem voornamelijk spelen, want ik kan er niets van. Als ze winnen, zucht Bill. “Ik ga aan Gustav vragen of hij meedoet.”¯ zegt hij en gaat naar de lift. “Ik moet naar de wc.”¯ lacht Fenna en is ook weg. “Nou, leg het me eens goed uit.”¯ zucht ik en ga tegen de tafel staan. Tom gaat achter me staan en pakt mijn linkerhand vast. “Kijk, leg je duim op tafel.”¯ Hij zet mijn vingers goed en gaat met zijn rechterarm langs mijn rechterarm. “En dan stop je de keu tussen deze 2 vingers terwijl je met je rechterhand”¯,hij pakt mijn rechterhand en zet die vanachter op de keu,”¯de keu hier vastpakt.”¯ Ik klop met de keu tegen de witte bal en zowaar kan ik een gekleurde bal raken. “Goed, en om meer kracht te zetten, moet je…”¯ “Elle?”¯ Ik kijk opzij met een grijns op mijn gezicht. Bill, Gustav en Fenna kijken ons raar aan. “Wedden dat ik jullie nu zo versla?”¯ grijns ik. Maar niemand grijnst. Tom laat me snel los. Ik zie een paar tranen over Bills wangen stromen. Oh nee, hij denkt verkeerd.

Ik zie Bill op de trap voor het hotel zitten, met zijn hoofd in zijn handen. “Wat is er?”¯ vraag ik bezorgd en ga naast hem zitten. “Hoe kun je dat nu nog vragen?”¯ Ik leg mijn rechterhand op zijn wang en beweeg zijn hoofd naar me toe. “Ik heb helemaal niets gedaan met Tom. Hij leerde me gewoon biljarten.”¯ Hij zucht en kijkt me dan aan. “Met zijn stok en ballen zeker?”¯ Ik zucht en rol met mijn ogen. “Jij bent soms zoveel erger seksistisch dan Tom.”¯ “Ik meende het serieus. Je hebt iets met Tom hé?”¯ Ik kijk hem boos aan. “Hoe kun je dat nu denken? Ik ben verliefd op jou en dat weet je!”¯ brul ik en ga recht staan. “En als je me zoekt, ik ben in de hotelkamer, mijn kleren inpakken.”¯

Ik ren de trap op. Adrenaline stroomt door mijn lichaam. Net als woede. Bij de 3de trap stop ik en ga op de trede zitten. Ik zucht en leg mijn hoofd in mijn handen. Ik probeer mijn woede weg te krijgen door aan andere dingen te denken maar ik blijf woedend. Ik sta recht en loop de laatste paar trappen op. Ik ga naast de deur van onze hotelkamer tegen de muur zitten. Hopelijk is Bill al binnen, dan moet ik hem niet meer zien. Ik tik wat met mijn vuist op de grond en ik kijk zuchtend om me heen. “WAT DACHT JE?”¯ hoor ik iemand roepen en er stampt iemand door de kamer. De deur van de hotelkamer vliegt open en daarna weer hard dicht. Het is Tom. “Het nieuws van Bill ook al gehoord?”¯ probeer ik te lachen maar ik ben nog steeds vreselijk boos. “Ja.”¯ bromt hij en gaat tegenover me zitten. “Ik raak jou nooit meer aan.”¯ zucht hij en tikt nerveus met zijn vinger tegen de muur. “Ik knuffel zo vaak mijn vriendinnen. Of mijn beste vriend Nick. En jij leert me biljarten en hij is meteen boos, terwijl hij weet dat ik niets met jou wil.”¯ Ik spuug mijn woorden er gewoon uit. “Zou je echt niet met mij willen?”¯


Reacties:

1 2

sterretjhu
sterretjhu zei op 29 sep 2009 - 10:39:
Xd


xXMoonXx
xXMoonXx zei op 23 aug 2009 - 17:15:
Hij leerde me gewoon biljarten.”¯ Hij zucht en kijkt me dan aan. “Met zijn stok en ballen zeker?”¯


Moeha, kurkdroog


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 15 aug 2009 - 19:55:
ik ben hier geblevenx'D ik lees slom hé mar ondretusen het lezen doe ik nog 5 andere dingen dus jax'D


Vespertine
Vespertine zei op 11 aug 2009 - 22:24:
Ha, dit stukje is leuk. ^^'

Het gaat soms wel erg snel, hé? In dit stukje viel dat me op:
Ik zucht en rol met mijn ogen. “Jij bent soms zoveel erger seksistisch dan Tom.”¯ “Ik meende het serieus. Je hebt iets met Tom hé?”¯ Ik kijk hem boos aan. “Hoe kun je dat nu denken? Ik ben verliefd op jou en dat weet je!”¯ brul ik en ga recht staan. “En als je me zoekt, ik ben in de hotelkamer, mijn kleren inpakken.”¯

Ik ren de trap op. Adrenaline stroomt door mijn lichaam. Net als woede.

Ze doen een beetje kregelig tegen elkaar en in de volgende zin schreeuwen ze, met in nog de volgende zin ineens het feit dat ze woest van adrenaline de trap op rent om haar kleren in te pakken. Het zou zeg maar een klein beetje meer realistisch zijn als dat wat uitgebreider of minder snel beschreven was, denk ik. o.o

En nu snel verder want het volgende stuk had ik gelezen, maar ik begreep het niet en daarom las ik eerst dit. 8D (Ja, ik heb een deel overgeslagen uit tijdsgebrek.)


xNadezhda zei op 11 aug 2009 - 21:37:
Bill is een jaloerse kip
En Tom is goed in domme opmerkingen, "Zou je echt niet met mij willen?"
Tuurlijk wil ze iets met jou, Tom, daarom is ze zo overstuur omdat ze ruzie heeft met Bill!
Lekker logisch x'D
Anyway, heftig stukje, veel liefdesdingen (Gustav en Milla, mwwiii!!) en ö
Ik ben zooo benieuwd naar het volgende stuk!

<3