Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 8!

You Saved Me.

23 okt 2008 - 20:22

541

3

234



Hoofdstuk 8!

"Ooooh,die is leuk"zeg ik terwijl ik een bruine skinny jeans omhoog houw met een rits vanonder."Die moet je passen"zegt tom met een glimlach."Doe ik,maar eerst nog een leuk topje zoeken"zeg ik en kijk verder de winkel rond."Deze"zegt hij en houd een wit topje boven met een speciale vorm erin.Ik kijk er naar en het is gewoon prachtig!Het is zo mooi dat ik het nog niet zouw durven aan te trekken,volgens mij is de prijs zelf ook niet goeikoop.Voor ik het topje wil aan pakken grijp ik naar het prijskaartje maar tom trekt het terug."De prijs doet er niet toe,en beloof me dat je er ook niet naar gaat kijken"zegt hij en kijkt me diep aan.Het is moeilijk om het te beloven,ik voel me nu al schuldig dat hij voor me opdraaid.Als ik die bruine skinny zouw aan doen,met dat topje en dan mijn nieuwe pumps.Zouw ik ineens zo anders zijn."Ik weet niet of ik het wel moet passen,de winkel ziet er op zich ook zo duur uit"zeg ik en leg de broek terug neer maar hij pakt hem terug."Jij gaat het passen,niet naar het prijskaartje kijken,en als het past ga ik het kopen voor je!"zegt hij en pakt terwijl mijn hand vast."Oke"zeg ik en hij duwd het setje kleren me'n hand in."Hup,naar daar"zegt hij en duwd me richting de paskotjes.Ik giegel is en stap dan het paskotje in en trek snel de kleren aan.Ik doe de deur open en stap naar buiten en draai een rondje en ga erna in showhouding staan."Het staat je geweldig!"zegt tom zowat met open mond."Denk je?"vraag ik verlegen en bekijk me is helemaal goed in de spiegel."Het staat inderdaad niet slecht"zeg ik en hij schud zijn hoofd."Het staat je prachtig!"zegt hij.Ik ga met een blij gevoel terug het paskotje in en verschil de mooie kleren in het rode jurkje.Ik stap terug naar buiten en tom pakt de broek en het topje aan."Wacht je buiten"vraagt hij en ik knik.Terwijl ik ondertussen al naar buiten loop zie ik hoe hem aanschuift aan de kassa.Zouw hij iets van plan zijn met dat meisje dat achter de kassa staat? Uit het grote raam kijk ik naar binnen en hij kijkt me glimlachend aan wanneer hij me ziet staan en schuift een stukje op zodat ik de prijs niet kan aflezen.Daarom was het dus dat ik niet binnen mag blijven. Nog geen minuut later komt hij naar buiten en geeft me de zak aan."Ik ben u echt dankbaar voor alles wat je vandaag gedaan hebt voor mij" zeg ik terwijl ik hem lief aan kijkt."Is niets,goesting om vanavond uit te gaan eten?"vraagt hij maar hij kijkt me moeilijk aan."Ik had gezegd dat het vanavond mijn eerste nacht zouw zijn"zeg ik en tom pakt me'n hand vast."Het kan wel een nachtje uitgesteld worden,voor mij geen probleem."zegt hij en ik knik."Als ik dan nog eerst mij mag opfrissen?"vraag ik en hij knikt."Kom,dan vertrekken we nu terug,en dan sta ik binnen 2 uur aan je deur?oke?"vraagt hij en ik knik.Samen stappen we de auto terug in en tom rijd ons terug naar de zaak.Wanneer we daar aankomen neem ik voor de komende 2 uur afscheid van tom door een kus op de wang en loop snel mijn kamer binnen en draai de douche open.


Reacties:


Jolien
Jolien zei op 25 okt 2008 - 11:36:
Ik wil ook wel voor Tom werken.
Ik; "Tom, ik moet vandaag beginnen werken"
Tom; "Ach, kan morgen ook wel"

Volgende dag;
Ik; "Tom, ik moet vandaag beginnen werken"
Tom; "Ach, kan morgen ook wel"

x Jolien


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 23 okt 2008 - 20:29:
Snel verder zeg!ö
Oho tom is echt kei sweet bezig, voor een striptentbaas dan x)


Mango
Mango zei op 23 okt 2008 - 20:28:
Wat lief!
Verder
xX