Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 12 this night was fantastic

crazy little thing called love CB (gestopt)

12 aug 2009 - 10:51

2357

0

205



12 this night was fantastic

[red] warning!! this part has sex[/red]

shin pov
onder tussen is familie sandersen vertrokken. (ze bleken ze te heten)
ik zit bij strify op schoot en hij voert me chocolade. het moet echt een grappig gezicht zijn zo want romeo en luminor liggen strijk en roepen van alles. ik druk een kus op strify's lippen en hij gaat hier direct op in. hij zoent me de heletijd door en ik draai me om. ik ga weer op zijn schoot zitten en hij kreunt zachtjes.
''hey! niet in de bank!'' ik en strify kijken hem aan, dan staan we op en strify trekt me mee de keuken in.
''ik heb kiro en yu al een tijdje niet meer gezien trouwens.''
''stop maar met zoeken.'' zegt strify dan met een enorme grijns.
''huh waar kijk je.. OMG!'' roep ik dan, voor mijn neus speelt alles zich gewoon af. en ik maar denken dat Yu de mannelijke was. maar nee het is precies anders om. Kiro neemt Yu dus heel droog op het balkon van ons appartement. ik en strify liggen strijk en nu willen romeo en luminor ook graag weten wat er allemaal gebeurt. ik en strify wijzen met de slape lach naar het 'gedoetje' en de twee kijken er naar alsof het de eerste keer is dat ze iets in de richting van porno zien! maar dat zou niet kloppen want we hebben al vaker met heel cinema bizarre porno films zitten kijken en dat waren niet alleen een man en een vrouw of twee vrouwen ook heus wel eens zaten er twee kerels bij maar we hebben het nog nooit live voor onze ogen zien gebeuren.
''en gaan we het filmen?'' vraag ik dan.
''dat is gemeen.'' zegt romeo met een frons.
''dus wij zijn gemeen!'' roept strify dan die naast luminor met een camera het hele gebeuren filmt. ik lig dubbel van het lachen en luminor loopt ruzie te maken met romeo. strify filmt nog steeds als ik achter hem kom staan en met mijn handen over zijn kont streel. hij kreunt zachtjes en kort maar ik weet dat hij ook zin krijgt.
''ga je niet mee naar boven?'' fluister ik geil in zijn oor. ik zie hem een glimlach proberen te onderdrukken. en ik trek hem mee naar boven. hij zet nog net de camera zo neer dat alles gefilmt word. ik trek nog een keer aan zijn arm en hij kijkt me met een geile lach aan.
''waar zijn romeo en luminor eigenlijk gebleven?''
''wacht, ben is stil.'' strify loopt naar de deur van romeo's kamer en kijkt door het sleutel gat. hij maakt een kom-hier gebaar dus ik loop naar hem toe en kijk door het sleutel gat. ik moet moeite doen om niet in lachen uit te barsten maar strify trekt em al vlug mee naar mijn kamer en duwt me op bed. we beginnen wilt te zoenen en kleden elkaar uit. eerst volgt mijn shirt en dan het zijne. ik maak zijn broek open en hij doet het zelfde bij mij.

strify pov.
ik maak shin zijn broek open en trek hem naar beneden. hij schopt hem uit en ik ga op zijn schoot zitten en hij kijkt me aan met een geweldige blik in zijn ogen. ik kan hem niet helemaal plaatsen maar ik weet dat het helemaal goed zit.ik kus hem in zijn nek en ga naar beneden over zijn borst door naar zijn buik.
''strif, dat kietelt!'' hoor ik shin zachtjes giegelen.
''kietelt het shishi?'' vraag ik met een geile blik. hij knikt en pringt ineens op me af. nu ligt hij boven op mij. we liggen nu wel naast het bed maar daar denken we even niet aan. hij begint me weer heftig te zoenen en ik kan een zachte kreun niet onderdrukken. ik streel hem over al en ik merk dat hij kippenvel krijgt.
''í­s shishi een beetje opgewonden?'' hijg ik onderhand in zijn oor. hij kreunt geil waar ik dus maar uit opmaak dat hij opgewonden is. ik kom een stukje overeind en trek hem dan omhoog. ik duw hem op handen en knieën op het bed. ik ga op mijn knieën achter hem zitten en laat een vinger naar binnen gaan. hij kreunt maar nu wat harder. ik stop er een tweede vinger bij waar door hij nog harder kreunt. ik haal mijn vingers er uit en ga nu bij hem naar binnen voor het echte werk. hij kreunt steeds luider en ik ga steeds sneller maar ik houd het nog rustig. ik buig over hem een en hijg zachtjes in zijn oor.
''oh kom op strify ik weet dat je beter kan!'' roept hij dan kreunent en ik krijgt een grijns op mijn gezicht.
''je vraagt er dus om.'' zeg ik geil en ik maak er dan maar eens echt werk van. shin begint steeds harder te kreunen ik kreun ook steeds luider en dan kom ik met een ongeloofelijke kreet klaar. ik plof naast hem neer en we kijken elkaar glimlachend aan. hij drukt een kus op mijn lippen en streelt even over mijn borst.
''heeft shishi nog zin?'' vraag ik dan geil. zijn antwoord is dat hij me in mijn nek begint te zoenen. ik lach kort en draai me dan om.
''kijk eens wie hier zo lief is.''kreunt hij geil in mijn oor en hij doet het voor spel. ik kreun hard, dit is zo lekker. ik weet niet of shin dit wel eens eerder heeft gedaan maar ik wel dus ik heb niet zo'n moeite met de eerste pijnlijke stoten. hij komt nu bij me naar binnen en ik kreun luid. hij stopt even en lijkt dus te twijfelen.
''kom dan shishi, ik weet dat jij dit ook wilt.'' ik zie hem een glimlach op zijn gezicht krijgen en hij gaat verder. ik kreun steeds luider en luider en shin kan er ook wat van. hij komt dan op zijn hoogtepunt en hij stoot nog een paar keer flink door. dan komt hij luid kreunend klaar en hij komt uit me. hij valt naast me neer op het bed. ik kijk hem aan en glimlach dan gaan we onder de dekens liggen. ik sluit mijn armen rond om hem en hij legt zijn hoofd op mijn borst.
*tijdsprong van een paar uur.*
ik rek me gapent uit en kijk naast me. shin ligt helemaal tegen me aan en heeft zijn armen nog steeds om me heen geslagen. ik streel hem zachtjes door zijn haar en maak me dan los uit zijn armen. ik trek een bokser aan en druk nog vlug een kus op shin's lippen en loop dan naar beneden. ik ga aan tafel zitten en de jongens zijn allemaal stil. na zo'n 15 min stilte komt shin beneden en komt naast me zitten.
''ook goede morgen.'' zegt hij dan.
''goeie morgen schat.'' zeg ik dan en ik druk een kus op zijn wang.
''hebben jullie nog een leuke avond gehad?'' vraagt hij dan met een enorme grijns. ik moet moeite doen om niet kei hard te gaan lachen. ik prop vlug een boterham naar binnen en zet dan de radio maar aan. I came 2 party dreunt dan door de speakers en ik zing vrolijk mee. dan gaat de bel dus ik ga zuchtend open doen. ik loop in mijn bokser naar de deur en trek hem open. er springen van allekanten flitsen en vragen
''wow,wow,wow! ff rustig! wat is er en over wie gaat het?''
''klopt het dat jij naar beneden bent gesprongen met shin gisteren en dat yu en kiro daarna gewoon sex hadden op het balkon hier?'' ik denk even na over de vraag en barst dan in lachen uit. de jongens komen om de hoek kijken en ik lig nog steeds dubbel.
''strify wat is er?'' vraagt Yu dan.
''haha jullie zijn betrapt!'' roep ik dan lachend. shin kijkt me even aan en begint dan ook te lachen. daarna volgen luminor en romeo die ook strijk liggen.
''hoe zo eigenlijk hebben jullie foto's?'' vraag ik dan maar.
''niet alleen wij!'' we krijgen een tijdschrift in onze handen waar ze heel toe passelijk op de cover staan.
''haha! en ik maar denken dat Yu de mannelijkste was!'' roep ik dan lachend.
''dat is de tweede keer dat je die grap maakt!'' roept shin dan. ik kijk hem met op getrokken wenkbrauw aan.
''dat was toen ze nog bezig waren en hun kende hem nog niet!'' zeg ik betweterig.
''laat me raden je laat mij straks chocolade voor je halen, als goedmakertje.''
''dat ook maar het goedmakertje gebeurt in de slaapkamer.'' zeg ik droog.
iedereen van de media mensen voor de deur is stil en maken even geen foto's. ik grijp deze kans voor nog een geintje en ik trek shin naar me toe. ik neem hem vol op zijn mond en natuurlijk worden er weer foto's gemaakt. shin loopt rood aan en snelt naar boven.
''beetje verlegen shishi?'' roep ik hem lachend na.
''nee ik wordt alleen maar door een sukkel die in zijn bokser in zo'n honderd blaatjes komt en ik moest er ook ff bij in mijn bokser! ik schaam me helemaal niet hoor! alleen vanavond kun jij vergeten!'' hoor ik hem met sarcasme zeggen.
''dat zullen we nog wel eens zien.'' mompel ik met een grijns en Yu schiet in de lach.
''oh trouwens ik en luminor hadden jullie gedoetje gefilmt!'' roep ik dan en ren naar de keuken. luminor rent achter me aan en we spoelen de tape terug.
''stop dat is het!'' roept hij dan.
''ey romeo wij hadden toch een tape recorder?''
''uhm, denk het wel, staat die niet gewoon bij al die andere zooi dat we nooit gebruiken?'' ik kijk luminor even aan en trek de kast met onnodige troep open. na even zoeken vind ik eindelijk de tape recorder.
''eindelijk! en hoe werkt dat ding?''
''uhm eerst aan sluiten denk ik.''
''weet iemand hoe je een tape recorder aansluit?!''
''NEE!'' hoor ik uit 4 verschillende richtingen.
''ik ben me pa wel!''
ik pak mijn mobiel en tik het nummer van mijn vader in.
''hallo?''
''hej pa weet jij hoe ik een taperecorder moet aan sluiten?''
''nee daar heb ik geen verstand van! sorry schat.''
''ok ik vraag wel aan een van die media mensen die zullen het wel weten.''
''doe dat maar ja. ik kom deze week nog even langs om je was op te halen dan kun je die van shin ook gelijk mee geven want zijn ouders doen dat dus niet meer.''
''oke is goed, daag!''
''doei!''
ik hang op en kijk naar de tape recorder. dan loop ik naar boven en ga naar shin.
''hey weet jij iemand die weet hoe hij een tape recorder aan moet sluiten?''
''als jij je aankleed wel.'' zegt hij simpel. ik ga zuchtend naar mijn kamer en kleed me aan. dan loop ik terug naar shin en kijk hem aan.
''goed genoeg?''
''ja goed genoeg!'' hij staat op en slaat zijn armen om me heen.''en nu wil ik een kus.'' ik lach en druk mijn lippen tegen de zijne. we staan al even te zoenen als luminor en yu binnen komen wandelen.
''ik dacht dat shin je had op gegeten.'' lacht Yu dan.
''HA-HA! heel grappig, op rotten ik ben even met mijn vriendje bezig!'' roept shin pissed en luminor en yu lopen lachend weg. ik kijk shin aan en glimlach. hij trek me meer tegen zich aan en ik druk mijn neus in zijn nek holte. ineens gaat beneden de deur bel.
''kom je?'' vraag ik lief. hij knikt en we lopen naar beneden shin loopt door naar de keuken en ik trek de deur open.
''skydumper? shasa? wat doen julie hier?''
''we komen voor shin.''
''ja tuurlijk kom binnen. waarom zijn jullie hier waarom zijn jullie niet thuis ik dacht dat julli eshin niet meer mochten zien.'' ik loop met ze mee naar de keuken.
''we zijn weg gelopen, hij is onze broer, en hij heeft meer voor ons gedaan als onze vader.''
''shin!''
''jah?''
''komen dan!''
''ja,ja ik kom al.''
''sky? shasa? wat doen julie hier?''
''we komen voor jou, papa zij alleen dat we je nooit meer mochten zien dus we hebben onze spullen gepakt en zijn weg gelopen.''
''weg gelopen? zijn jullie gek ofzo! wat als wij niet meer hier waren? wat als wij pas over 3 weken thuis zouden komen? dan hadden jullie weer terug gemoeten! jullie zijn echt dom! dat weten jullie he?''
''zeg shin doe eens normaal ze kunnen hier gewoon blijven dan gaan hun maar op jou kamer en kom jij bij mij liggen.'' spreek ik hem tegen.
''oke dan maar wat als wij weer op tour moeten?''
''dan gaan ze mee!''
''dat kan toch niet waar moeten ze dan blijven tijdens concerten intervieuws en al die andere dingen!''
''dan blijven ze gewoon in de bus of het hotel met mensen van de crew! dude chill! kom op het komt allemaal wel goed!''
''hmmm, oke dan, maar als er iets gebeurt gaan jullie naar opa en oma!''
''ja shin.'' roepen de jongens in koor. shin ploft naast me neer en gaat tegen me aan liggen.
''maar is het nou waar van wat er allemaal in de bladen staat over dat jullie met elkaar gaan?'' vraagt skydumper dan. shin knikt wat zenuwachtig. ik druk mijn neus tegen zijn wang en hij begint te giegelen.
''sinds wanneer is jackie hier?'' roept kiro dan in paniek.
''kiro geen paniek, maar hoezo is jackie hier?'' zegt duidelijk Yu.
''ze staat voor de deur! en ik ga haar niet binnen laten!''
''wat ligt hij weer met luminor op bed?'' lach ik en kiro en yu schieten ook in de lach. ik krijg van shin een stomp in mijn zij.
''wat?''
''eikel.'' zegt hij bot en loopt weg.
''oke wat heb ik nu weer gedaan!'' iedereen haalt zijn schouders op en dan gaat de bel weer.
''jongens doe nou gewoon open!''
''NEE!''
''oke momentje.'' ik ren naar boven en ga naar romeo's kamer toe.
''romeo! ben je daar?''
''ja wat is er?!'' hoor ik hem roepen.
''jackie staat voor de deur.''
''stuur maar weg!''
''oke''
ik loop naar beneden en trek de deur open. jackie kijkt me aan.
''ik moest je weg sturen van romeo.''
''dat zal wel ja maar je moet tegen hem zeggen dat ik echt met hem moet praten zo snel mogelijk! het is belangrijk!''
''tenzij je zwanger van hem bent, is het niet belangrijk genoeg voor hem en je kan van hem niet zanger zijn want jullie hebben het nooit gedaan.''
''ik wil hem gewoon terug strify!''
''oei dan ben je te laat denk ik.''
''hoe bedoel je?'' ze duwt me aan de kant en rent naar romeo's kamer toe.
ik ren haar achter na maar houd haar niet bij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.