Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » What I like About You Is What You Like About Me. » What I Like About You Is What You Like About Me (5)

What I like About You Is What You Like About Me.

23 okt 2008 - 20:35

388

5

314



What I Like About You Is What You Like About Me (5)

Tot de bel ging. Ze zuchtte, waarom moest dit gebeuren? Ze voelde zich net zo gelukkig. Leerlingen stroomden toe en de jongen stond op. Hij stak zijn hand uit naar Melody. Met een bibberende hand, die ze probeerde stil te houden, reikte ze naar zijn hand. Op dat moment leek het alsof alles in slowmotion ging. Zijn vingertoppen raakten de hare aan. Zijn warme hand omsloot de hare en hij trok haar recht. Toen ze recht stonden, liet ze zijn hand nog niet los. Nee, ze staarde nog even in zijn ogen. Toen liet ze zijn hand uiteindelijk los. Alex keek haar aan. Ze was mooi, zo mooi. Zo dicht, en toch zo ver weg. Melody zag een verlegen jongen, de jongen die ze niet vanmorgen op de bank had gezien. Hij was anders nu. Ze kon het in zijn ogen aflezen. Ze rukte zich los van zijn ogen en keek naar zijn lippen. Die mooie lippen. God, waar zat ze toch aan te denken, ze kende hem niet. De jongen had haar nog snel even een glimlachje toegeworpen en was daarna naar binnen gegaan, naar de klas. De volgende les was Engels. Dat was in lokaal 7. Ze ging naar haar kluisje, haalde haar tas eruit en ging naar klas. Gelukkig was ze niet te laat.
Melody was blij toen ze die avond de bel hoorde gaan. Die eindeloze schooldag eindigde dan toch. Terwijl ze haar tas maakte, dwaalden haar gedachten terug af naar de jongen. Opeens besefte ze iets. Ze wist zijn naam nog niet! Ze wandelde op het schoolplein dat ze moest oversteken om naar de schooluitgang te stappen. Ze stak haar handen in haar jaszakken. Toen ze eenmaal thuiskwam, ging ze naar boven. Daar liet ze zich op haar bureaustoel vallen. Ze maakte haar huiswerk en ging daarna op haar bed liggen. Ze dacht terug aan de jongen van die dag. 'Hoe zou hij heten?' ging er in haar gedachten rond. Toen ze opkeek zag ze dat het buiten al donker was geworden. Hoe lang had ze wel niet liggen dagdromen? Ze keek op de klok. 22 uur?!? Jeezes! Ze stond op en ging zich in de badkamer omkleden. Daarna kroop ze in haar bed. Uitgeput liet ze haar hoofd vallen in haar hoofdkussen. Ze sloot haar ogen en viel in een heerlijke slaap.


Reacties:


verenaCullen
verenaCullen zei op 14 aug 2009 - 21:42:
geweldig gewoon ^^

snel verder x3

xx


xBanaaaaan
xBanaaaaan zei op 15 juni 2009 - 10:55:
AWESOME! :3

Wiilt u snel veder typen =D

xoxox.


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 19 nov 2008 - 16:39:
geweldig..

voral omdat nu alex eens neit de geweldige populaire jongen is

zou je me willen laten weten als er een nieuwe is ??

xoxo


Mango
Mango zei op 24 okt 2008 - 7:29:
Leuk
Snel verder
xX


Luzifer
Luzifer zei op 23 okt 2008 - 20:38:
Snel verder!!
Xx